بخشدار رودهن گفت: بهره برداری از 27 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت در این بخش به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 29 August 2016
رضا طاهرخانی روز دوشنبه همزمان با آخرین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: در این هفته بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و خدماتی همچون ساختمان جدید دانشگاه علمی و کاربردی، واحد بهداشت خانواده درمانگاه حضرت محمد(ص)، موزه مردم شناسی و فرهنگسرای شهرداری رودهن و خط تاکسیرانی سه محور مهم شهری دراین بخش آغاز شد.

وی اظهار کرد: فاز نخست ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی در سه طبقه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید که با تکمیل فازهای بعدی این مرکز به یکی از بزرگ ترین مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان تهران تبدیل خواهد شد.

بخشدار رودهن، افتتاح سینمای 5بعدی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال در پارک پرچم و طرح هادی روستای مهرآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی را از دیگر پروژه های بهره برداری شده این بخش در هفته دولت ذکر کرد.
طاهرخانی گفت: همچنین دراین ایام موزه مردم شناسی رودهن با 90 سال قدمت و 600 میلیون ریال اعتبار به عنوان یکی از بهترین موزه های شرق استان به بهره برداری رسید.

وی همچنین به تامین شبکه مخابرت چهار هزار مشترک مسکن مهر رودهن، توزیع برق مسکن مهر فرهنگیان، احداث پست برق در مهرآباد، احداث دیوار ساحلی و آسفالت معابر شهر آبعلی، افتتاح بوستان آبعلی، پروژه مخزن آب شرب و کلنگ زنی سپتینگ مسکن مهر روستای مهرآباد به عنوان دیگر پروژه های بهره برداری شده بخش رودهن در هفته دولت اشاره کرد.

وی همچنین از آماده سازی چهار پروژه آموزشی 9 دی و مدرسه امام حسین (ع) در مسکن مهر مهرآباد تا مهر ماه و همچنین دو پروژه کلنگ زنی در مهرآباد و شهر رودهن تا دهه مبارک فجر خبر داد. 

شهرستان دماوند از پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی و دو بخش رودهن و مرکزی تشکیل شده که بخش رودهن دو شهر رودهن و آبعلی را تحت پوشش دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار