قرعه کشی جام حذفی:
تابناک تهران- مرحله ی اول جام حذفی امروز قرعه کشی شد. این قرعه کشی اولیه به نوعی پیش بازی تیم های لیگ دو و قهرمان حذفی استان هاست ، برای رسیدن به تیم های لیگ یک و غول های لیگ برتری . تیمهای لیگ دویی کار سختی برای رویا رویی با تیمهای اسم و رسم دار لیگ برنر دارند اما همیشه استثنایی نیز وجود دارد. پدیده ای در این میان قد الم می کند.
کد خبر: ۲۸۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 28 August 2016
مرحله نخست جام حذفی قرعه کشی شد.
بعدازظهر امروز مرحله اول جام حذفی با حضور تیم های لیگ 2 و قهرمانی حذفی استان ها برگزار شد. بازی های این تیم ها روزهای بیست و یکم و بیست ودوم شهریور انجام  خواهد شد تا چهره 30 تیم که به مرحله بعد صعود خواهند کرد مشخص شود.
مرحله دوم جام حذفی با حضور 30 تیم صعود کرده از مرحله اول 18 تیم لیگ یکی و 16 تیم لیگ برتر که جمعا 64 تیم خواهد شد. از روزهای هشتم و نهم مهرماه قرعه کشی و شروع خواهد شد. 
طبق تصمیم سازمان لیگ مرحله اول جام حذفی بدون لیگ برتری ها برگزار خواهد شد تا با سبک تر شدن جدول مسابقات تیم های لیگ برتری هم به آن اضافه شوند. 
پیش بینی ها بر این است که امسال جام حذفی از کیفیت بالاتری نسبت به پارسال برخوردار باشد به این دلیل که تیم های لیگ یک نیز پا به پای لیگ برتری ها تلاش کردند و از لحاظ فنی غیر از دو سه تیم لیگ برتر تقریبا همه، هم قد و قواره هم هستند. به عنوان مثال تیم ملوان انزلی،خونه به خونه بابل و تیم هایی از این قبیل ، حرفهای زیادی برای اثبات قدرت خود در این جام دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار