محسنی‌اژه‌ای درباره صحبت یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر دستگیری یک عامل نفوذی در تیم هسته‌ای تصریح کرد: اصل خبر دستگیری این شخص صحت دارد و این فرد چند روز با وثیقه آزاد شد.
کد خبر: ۲۸۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 28 August 2016
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصد و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: فرصت کافی وجود داشته که اگر افرادی پول ناحق و یا اموال نامشروعی را گرفته باشند، بازگرداندند.بنابراین اگر دستگاه قضایی در این موضوع وارد شد گله‌ای صورت نگیرد و نگویند که چوب لای چرخ گذاشتید به اندازه کافی فرصت داده شده و در حال حاضر در حال جمع آوری مبانی حقوقی وراستی آزمایی این موضوع هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه مسئولین نیروی انتظامی مصاحبه‌های زیادی در مورد ثبت سند خودرو در مراکز تعویض پلاک انجام داده‌اند و گفته‌اند نیازی به حضور در دفترخانه اسناد رسمی نیست.درحالی که رئیس قوه و کانون سردفترداران معتقدند که باید سند خودرو در این دفاتر ثبت شود حال نظر شما در این مورد چیست، تصریح کرد: در مواردی که اختلاف برداشت شود دو راه وجود دارد، برخی معاملات الزام ثبت دارند و برخی خیر. در مواردی که الزام به ثبت نیست اگر ثبت شود منابعی دارد. مواردی که قابل ثبت است‌، اگر ثبت نشود دچار مشکل می‌شود و این اختلاف بین نیروی انتظامی و سازمان ثبت وجود دارد. به نظر من این اختلاف برداشت باید تفسیر بخواهند تا قانونگذار تفسیر کند و اختلاف حل شود.

سخنگوی قوه‌قضاییه متذکر شد: البته این موضوع را باید بدانند که اگر در دفاتر اسناد ثبت نکردند در مورد پاره‌ای از موارد حقوقی دچار مشکل می‌شوند.

محسنی اژه‌ای درباره صحبت یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر دستگیری یک عامل نفوذی در تیم هسته‌ای تصریح کرد: اصل خبر دستگیری این شخص صحت دارد و این فرد چند روز با وثیقه آزاد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
چطور یه خائن نوفوذی جاسوس با قرار وثیقه آزاده؟!!!!! لطفا قوه قضائیه پاسخ بده!!!! مگه میشه؟ مگه داریم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار