نادر قاضی پور یکی از خبرنگاران پارلمانی را مورد ضرب و شتم قرار داد.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 28 August 2016
پس از پایان جلسه علنی مجلس امروز که نمایندگان در راهروی مجلس به سوال‌های رسانه‌ها پاسخ می‌دادند، نادر قاضی‌پور با یک خبرنگار درگیر شد که این درگیری با ضربه‌های فیزیکی این نماینده همراه بود.

براساس این گزارش خبرنگار توسط قاضی‌پور به حراست مجلس برده شد تا از ورود او به پارلمان جلوگیری شود.

دقایقی بعد همان خبرنگار بار دیگر به راهروی مجلس بازگشت اما آن زمان قاضی‌پور در راهرو نبود.

این اتفاق در حالی رخ داد که این خبرنگار در حال مصاحبه با قاضی پور در موضوع مربوط به فراکسیون مناطق ترک نشین بود که به دلیل چالشی شدن این مصاحبه، قاضی‌پور عصبانی شده و ضربه‌ای به صورت او زد که برخی از نمایندگان نیز شاهد این درگیری بودند. بعد از آن نیز قاضی پور دستگاه ضبط صوت این خبرنگار را به زور گرفته و تحویل حراست مجلس داد.

به گزارش میهن امروز، این در حالی است که قاضی پور پس از انتخابات مجلس در سخنرانی خود به زنان مجلس توهین کرده بود و تعدادی از کارشناسان و نمایندگان مجلس خواهان بررسی مجدد اعتبارنامه وی به عنوان نماینده مجلس بودند.

او در سخنرانی ای که در جمع هوادارانش در ستاد انتخابی‌اش داشت به زنان توهین کرده و گفته بود: مجلس جای بچه ها نیست جای کره الاغ ها نیست جای زنان نیست. جای مردان است. [زنان را ] می‌فرستیدشان [مجلس] سرشان بلا بیاورند آبرویتان برود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر تبریز اوغلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
یاشاسن قاضی پور..... مرد و اسوه غیرت و تعصب.. شما هم سانسور نکن... توهین اون خبرنگار رو به جامعه 40میلیونی تورک پیگیری میکینم.... حی علی خیر العمل... قاضی پوردی مرد عمل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار