مدیرعامل شرکت شهروند از آغاز فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های این شرکت از هفتم شهریور ماه لغایت دهم مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 28 August 2016
علوی در نشست خبری صبح امروز (یکشنبه) با اشاره به اینکه هر ساله فروشگاه شهروند فروش فوق‌العاده ویژه بازگشایی مدارس را با ارائه کالاهایی همچون لوازم‌التحریر، کیف و پوشاک با تخفیفات ویژه انجام می‌دهد، افزود: این فروش فوق‌العاده تحت عنوان لبخند شکوفه‌های مهر نیازمندی‌های دانش آموزان و والدین ویژه بازگشایی مدارس را پاسخ می‌دهد. در این فروش فوق‌العاده بالغ بر ۸۰۰۰ قلم کالا تا سقف ۵۰ درصد شامل تخفیف شده‌اند و در ایام این فروش فوق‌العاده تنها کالاهای پروتئینی هستند که تخفیف‌شان تا سقف ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص ساعات کاری فروشگاه‌های شهروند در این ایام، گفت: ساعت کاری کلیه شعبات شهروند یک ساعت افزایش پیدا کرده و علاوه بر فروشگاه‌هایی که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، شعبات بهرود، ایران زمین، بهاران، المپیک، نفت، صادقیه، حکمیه، جلال آل‌احمد و خانی‌آباد تا ساعت ۲۴ فعال خواهند بود و مشتریان می‌توانند کالاهای خود را از این شعبات تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت شهروند در خصوص تامین‌کنندگان کالاهای ویژه بازگشایی مدارس، تاکید کرد: از سه ماه پیش توسط معاونت بازرگانی از تامین‌کنندگان کالا دعوت شد تا علاوه بر رعایت شاخص‌های کالای باکیفیت، در خصوص تامین کالا در ایام فروش فوق‌العاده تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

علوی در پایان گفت: در ارائه کالاهای ویژه بازگشایی مدارس فروشگاه شهروند به تامین‌کنندگان تنها ارائه خدمات می‌کند و هیچ چشم‌داشتی نسبت به فروش این کالاها ندارد، بلکه در مقابل ارائه این خدمات از تامین‌کنندگان خواسته است که تنها رضایت مشتریان را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار