وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سومین روز سفر به استان کرمان، سه طرح بهداشتی و درمانی را در جنوب این استان افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۸۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 19 August 2016
بخش مراقبت های ویژه (ICU) دوم بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت روز جمعه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت گفت: بخش دوم مراقبت های ویژه این بیمارستان با 10 تخت و 100 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است.
قاسم امیر محمودی ادامه داد: با راه اندازی تخت های جدید در بخش آی سی یو این بیمارستان تعداد تخت های این بخش به 20 تخت افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت 85 درصدی بخش MRI، این بخش با 185 متر مربع زیربنا طی سال جاری به بهره برداری می رسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اوژانس 115 شهری شماره سه جیرفت را افتتاح کرد.
مرکز خدمات جامع سلامت روستایی علی آباد جیرفت نیز با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.
وی در بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت کلنگ آغاز عملیات اجرایی بخش بلوک زایمانی این بیمارستان را بر زمین زد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بخش بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی (ره)با اعتبار 75 میلیارد ریال تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
محمدرضا محمدی افزود: این بیمارستان 120 تخت مصوب دارد که با توجه به جمعیت زیر پوشش جنوب کرمان، 227 تخت برای خدمت رسانی به مردم این منطقه در آن ایجاد شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز از هتلینگ بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت، بخش ارتوپدی، بخش اطفال، بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU)، بخش ویژة مراقبت از بیماران قلبی (CCU)، ساختمان اورژانس 115، بخش ام آر آی کلینیک تخحصصی امام خمینی (ره) دیدن کرد.
همچنین عملیات اجرایی مرکز بهداشتی درمانی روستای جنگل آباد آغاز شد.
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای احداث این مرکز هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و با 470 مترمربع زیربنا احداث می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کلینیک تخصصی این دانشگاه و بیمارستان زنان و زایمان آیت الله کاشانی جیرفت نیز بازدید کرد.
رئیس بیمارستان زنان و زایمان آیت الله کاشانی جیرفت در حاشیه این بازدید گفت: این زایشگاه دارای 17 واحد و یکهزار و 300 مترمربع زیربناست.
لیلا عارفی ادامه داد: یکی از مهمترین کمبودهای این بیمارستان نبود بخش آی سی یو ویژه نوزادان است.
وی گفت: یکی دیگر از کمبودهای این بیمارستان با توجه به حجم مراجعه کنندگان کمبود تخت های زایمانی است.
وی افزود: بیمارستان آیت الله کاشانی دارای 96 تخت است که هفت پزشک متخصص، دو پزشک اطفال و سه پزشک بیهوشی در آن مشغول به ارائه خدمات هستند.
وزیر بهداشت که عصر چهارشنبه وارد استان کرمان شد، شامگاه گذشته پس از سفر یک روزه به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت و رابر وارد جیرفت در جنوب استان کرمان شد و ابتدا از مرکز بهداشتی و درمانی بخش ساردوئیه در این شهرستان بازدید کرد.
استان پهناور کرمان با بیش از سه میلیون نفر جمعیت چهار دانشگاه علوم پزشکی در شهرهای کرمان، بم، جیرفت و رفسنجان دارد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: جیرفت ، وزیربهداشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
خجالت داره واقعا این نتیجه برجام بود. ما توباغ خودمان بیست تا تخت داریم واقعا روحانی مواظب باش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار