واکنش مطهری به سخنان علم‎الهدی:
کد خبر: ۲۷۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 17 August 2016
نایب رییس مجلس با «غلط» و «نادرست» خواندن برخی اظهارات درباره برگزار نشدن هیچ کنسرتی در شهر مشهد، تصریح کرد: کشور که حکومت فدرالی نیست؛ نباید درباره اجرای کنسرت ها در استان های مختلف تفاوت قائل شد.

علی مطهری در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نسبت به اجرای کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی گفت: درباره اجرای کنسرت ها در استان های مختلف نباید تفاوت قائل شد، زیرا کشور که حکومت فدرالی نیست و اینگونه نیست که بگوییم خراسان رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کار و نظر، غلط و نادرست است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نباید زیربار این موضوع می رفت.

وی تصریح کرد: معنی ندارد بگوییم که یک استان از قانون مستثنی است. در اینجا وزیر ارشاد عقب‌نشینی کرده و کارش هم درست نیست و حتی می شود مورد سوال در مجلس واقع شود.

مطهری درخصوص شرایط خاص شهر مشهد نیز گفت: این موضوع از کجا آمده است؟ چنین چیزی اصلا معنی ندارد. اگر یک کنسرتی  اشکال شرعی دارد، در هیچ جا مجاز نیست و نباید اجرا شود و اگر اشکال شرعی ندارد، برای همه شهرها قابل اجراست.

نایب رییس مجلس درخصوص اظهاراتی پیرامون حریم امام رضا (ع) درمورد اجرای کنسرت‌ها تأکید کرد: چیزی به نام حریم امام رضا (ع) وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
بهتر است شلوغش نکنیم زیرا همه ما منظور آقای مطهری را می دانیم. عده ای در مشهد به برای اجرای برنامه ها و اهداف خود و فشار بر مردم از امام رضای ما سوء استفاده می کنند. استفاده ابزاری این افراد از دین و امام رضا صحیح نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار