معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ازآمادگی وزارت آموزش وپروش برای ساخت فضای ورزشی مشارکتی دراستان ها خبرداد.
کد خبر: ۲۷۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 14 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مهرزاد حمیدی روز یکشنبه در همایش علمی مربیان تربیت بدنی مدارس استان ایلام اظهار کرد: در المپیاد ورزشی دانش آموزی سال تحصیلی گذشته چهار میلیون و 500 هزار دانش آموز شرکت داشتند که پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده این رقم بیشتر شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی دانش آموز درون مدرسه ای اواخر مهر ماه امسال همزمان با هفته تربیت بدنی در کشور برگزار می شود که بر کیفیت این برنامه تاکید شده و برنامه ریزی لازم نیز انجام گرفته است.

حمیدی با اشاره به پروژه مهر این وزارتخانه برای سال جدید تحصیلی تاکید کرد: برنامه ریزی برای اجرا و کیفی سازی فعالیت های ورزشی در قالب این پروژه از بهمن ماه پارسال انجام شد و در این زمینه آماده سازی فضاهای آموزشی و تجهیزات صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کیفی سازی درس تربیت بدنی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، یادآور شد: در این زمینه افزایش ساعت درس تربیت بدنی برای سال تحصیلی آینده تصویب و به ادارات آموزش و پرورش استان های کشور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به زیرساخت های فضاهای ورزشی مدارس کشور گفت: در این زمینه ساخت زمین های چمن مصنوعی با مقیاس کوچک در استان ها برای استفاده دانش آموزان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای ساخت فضاهای ورزشی دانش آموزی مشارکتی با استانداری ها در شهرهای مختلف کشور نیز خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار