استاندار ایلام گفت:باید در حوزه ورزش دانش آموزی سرمایه گذاری کرد تا در آینده قهرمانان بیشتری در حوزه ورزش پرورش یابند.
کد خبر: ۲۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 14 August 2016
 به گزارش تابناک  ایلام؛محمدرضا مروارید روز یکشنبه در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح های ورزشی دانش آموزی در این استان اظهار کرد: این طرح ها برای افتتاح باید اولویت بندی شده و برای استفاده در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

وی بر توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی در این استان تاکید کرد و افزود: باید در حوزه ورزش دانش آموزی سرمایه گذاری کرد تا در آینده قهرمانان بیشتری در حوزه ورزش پرورش یابند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت: طرح مدرسه محوری در حوزه فعالیت های ورزشی دانش آموزان در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

مهرزاد حمیدی تاکید کرد: در اجرای این طرح برگزاری مسابقات قهرمانی مدارس را در برنامه های خود داریم تا مدرسه هایی که دارای تیم ورزشی موفق باشند به این دوره ها راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی مدارس کشور مطلوب نیست، ادامه داد: این فضاها اگر چه نسبت به قبل از انقلاب وضعیت بهتری دارند ولی متناسب با واحدهای آموزشی احداث و توسعه نیافته اند.

حمیدی گفت: در کنار مدرسه سازی باید به احداث فضاهای ورزشی و پرورشی ویژه دانش آموزان نیز تاکید شود تا زمینه رشد سلامت جسمی دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت فراهم شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در همایش علمی معلمان تربیت بدنی استان ایلام به این استان سفر کرده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار