تابناک تهران - مدتی است که مردم مناطقی از اسلامشهر با رشد چشمگیر خفت گیری ها در محلات خود، دچار استرس و احساس ترس شده اند.
کد خبر: ۲۷۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 13 August 2016
امنیت ... مهم ترین حق شهروندی که این روزها از ساکنین اسلامشهر دریغ شده. شهروندان اسلامشهری که این روزها باید مثل عادت هرساله به فکر راه حلی باشند برای کم کردن آلودگی آب و هوای منطقه، که البته به خاطر آتش زدن باقیمانده زمین های کشاورزی توسط خود کشاورزان بوجود می آید و هنوز هیچ ارگانی موفق به تغییر رویه آنها نشده، حالا با مشکلی بزرگتر رو به رو شدند... خفت گیری امنیت اسلامشهر در هاله ای از ابهام
مدتی است که مردم مناطقی از اسلامشهر با رشد چشمگیر خفت گیری ها در محلات خود، دچار استرس و احساس ترس شده اند. این خفت  گیری ها روز و شب ندارد و خفت گیرهای محترم در کمال آرامش حتی در روز هم امنیت مردم را از بین میبرند. تا جایی که چند روز پیش شنیدیم، یکی از جوانان اسلامشهری صبح بر روی پل عابر پیاده طعمه این اراذل و اوباش شده و پول و تلفن همراهش را به آنها داده، این موضوع نمونه های بسیاری دارد، چند شب پیش هم زیر پل زیرگذر شهرک الهیه خفت گیران مقابل جوانی می ایستند و پس از آن که با مقاومت وی مواجه می شوند با قمه به سر او آسیب وارد کرده و پول و تلفن همراه وی را از وی می گیرند.
ساکنین این منطقه در کنار بسیاری از مشکلات شهری که دارند حالا دیگر نمیتوانند با خیال آسوده حتی در خیابان های شهرشان رفت و آمد کنند و یا با خانواده خود به تفریح بروند. یکی از شهروندان اسلامشهری با گلایه از وضعیت موجود در پارک توحید شهرستان اسلامشهر می گوید: "چند شب پیش به همراه خانواده به پارک توحید رفته بودیم که عده ای اراذل و اوباش به جان همدیگر افتادند. در این شرایط ما هم مجبور به ترک پارک شدیم و نه تنها تفریحمان به هم خورد بلکه باید شاهد الفاض رکیک و درگیری این افراد نیز می بودیم."
بزرگترین درگیری ذهنی مردم اسلامشهر امنیت زنان و کودکانی است در در این مناطق زندگی میکنند و حالا برای بدیهی ترین حق خود یعنی عبور و مرور ایمن در شهر به مشکل برخوردند.
اما بزرگترین مشکل در حال حاضر این است که هر سازمانی دیگری را در این مسئله مقصر میداند و هرکدام از زیرساخت های اشتباه در این زمینه صحبت میکنند. فرمانداری و به تبع آن شهرداری اسلامشهر مهم ترین سازمان ها برای حفظ امنیت و آرامش در منطقه هستند که چندی پیش فرماندار در جمع با اشاره به نقش شورای اسلامی شهر در حل مشکلات مردم تصریح کرد: "امنیت جزء نیازهای ضروری هر منطقه‌ای است و باید برای تحقق آن تلاش کرد. شوراهای اسلامی و شهرداری‌های شهرستان اسلامشهر باید اجرای مصوبات شورای تأمین این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند."  این روزها ما و تمام اهالی اسلامشهر در انتظار پاسخگویی آنها در برابر این ناامنی در شهر هستیم.....
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
پلیس ،بسیج اسلامشهر چه میکنند؟برخورد بازورگیران باید بسیار سریع و خشن باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار