معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت دهم و معاون مطبوعاتی محمود احمدی نژاد در دولت نهم، از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 10 August 2016
او در گفتگویی کوتاه در خصوص وضعیت کنونی رسانه ها گفت: «به نظر من رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران از رسانه ملی تا رسانه های مکتوب و سایت ها و خبرگزاری های دیجیتالی هنوز هویت انقلاب اسلامی و ایرانی اسلامی پیدا نکرده اند. هنوز در حال جستجوی خود و یافتن خودشان هستند. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم بگوییم رسانه های اسلامی متناسب با شان انقلاب اسلامی در این جمهوری پا گرفته اند که حتما افق جدیدی در رسانه های جهانی خواهد داشت.»

 رامین در پاسخ به این سوال که آیا رسانه ها در این دولت نسبت به دولت قبلی تفاوتی داشته اند یا خیر اینگونه گفت: «چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است.»

 رامین همچنین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن نیز گفت: « شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها ، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.»

 لازم به ذکر است ازدواج مهناز افشار و محمد امین رامین در روز تولد ۳۷ سالگی مهناز افشار یکی از داغ ترین مطالب و اخبار به شمار میرفت.ازدواج بازیگر مشهور سینما و پسر معاون رئیس جمهور سابق کشورمان به یکی از حاشیه های این ازدواج بدل شد و واکنشهای متفاوتی را در پی داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
ایشان چرا سکوت کرده اند؟!!!!اگر دلیل و اسنادی در رد صحبتهای مطرح شده میان مردم دارند،به احترام افمار عمومی انهارا ارایه نمایند،چرا سکوت؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار