برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که هفتمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی از روز هفدهم مرداد ماه با اجرای نمایش «مده آ» آغاز می شود.
کد خبر: ۲۷۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 06 August 2016
برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که هفتمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی از روز هفدهم مرداد ماه با اجرای نمایش «مده آ» از گروه تئاتر «پین» آغاز می شود.

«مده آ» که اقتباسی از نمایشنامه اوریپید است با دراماتورژی مهدی اعتماد سعید و به کارگردانی شهاب آگاهی در کنار کارگاه ها و گفتگوهای پژوهشی درباره شیوه اجرایی این نمایش، از ۱۷ تا ۲۹ مرداد ماه با قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان در مرکز مطالعات اجرایی  قشقایی روی صحنه می رود. سارا اکبری، نهال فرجادی، طاهره هزاوه، مهدی اعتماد سعید، امیر افشار، آرش فتاحی و محمد طاهری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«مده آ» یکی از پروژه های اصلی گروه تئاتر «پین» است که سال گذشته مهمان فستیوال wandering Theatre، در گارژنیتزه لهستان بود و اجرایی ویژه در انستیتو گروتوسکی داشت که مورد تحسین قرار گرفت. این نمایش در جشنواره تئاتر دانشجویی، نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی شد و در جشنواره تئاتر فجر نیز روی صحنه رفت.

در تالار اصلی نیز نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد و بازی افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۵، ۳۵، ۲۵ و ۲۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

«سفر به نهایت دور» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا میرعلی اکبری عنوان نمایش دیگری است که تا ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۰ با مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه  می رود. خسرو شهراز، مجید آقاکریمی، آرش فلاحت‌پیشه، محمدرضا مالکی، مسیح کاظمی، مهدی نصرتی، بهناز نادری، کامبیز مُنصف، لادن نازی، حمید خوش‌نویس، سحر حق‌شناس بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «خوشبختی های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی نادر برهانی مرند و فرهاد امینی، کارگردانی آزاده انصاری و بازی فرزین محدث، فرزانه عاقلی، علی باروتی، بهرام بهبهانی، مجتبی پیرزاده، مونا عباسی، مینووش رحیمیان ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۶ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر است.

در پلاتو اجرا نیز  بنیاد محمود استادمحمد با همکاری مجموعه تئاتر شهر تا هجدهم مرداد ساعت ۱۷:۳۰ جلسات نمایشنامه خوانی آثار این هنرمند فقید تئاتر ایران را برگزار می کند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار