کارکنان شرکت سکاف مجری ساخت خط راه آهن شهری تهران- ورامین در بنری که بر درب کارگاه این شرکت نصب شده اعلام کردند که هشت ماه حقوق دریافت نکرده اند.
کد خبر: ۲۷۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 05 August 2016
کارگران در این بنر خطاب به مسئولان اظهار داشته اند که اینجانبان کارکنان شرکت سکاف هشت ماه است که حقوق و مزایا طلبکار هستیم و متأسفانه هیچ پاسخ موجهی دریافت نکرده ایم.
نصب این بنر بر درب این شرکت روز پنجشنبه نگاه های رهگذران را به خود جلب کرد.
شرکت سکاب از پیمانکاران مجری خط قطار شهری تهران - ورامین است که به گفته کارکنان آن که تعدادشان حدود 50 نفر بوده و حقوق و مزایای هشت ماه اخیر خود را دریافت نکرده اند.
به گفته این افراد عیدی سال 1394 این افراد نیز هنوز پرداخت نشده است.
پروژه قطار شهری تهران – ورامین از مصوبات دور اول سفر دولت نهم به شهرستان ورامین است که اجرای آن چند بار بین شرکت مترو و راه آهن دست به دست شده است.
برخی از مشکلات داخلی شهرستان ورامین باعث تأخیر چند ساله در اجرای این پروژه و متعاقب آن واگذاری ادامه ساخت به شرکت راه آهن شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
yasin1993
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
با سلام و خسته نباشید.
بله دقیقا 8 ماه هست حقوق نریختن پدره منم اونجا کار میکنه توروخدا به گوش مسئولینش برسونید. هیچ فکر میکنن که این کارگر از کجا میخواد خرج زن و بچش رو بده یا شاید مستاجر باشه و محتاج پول کرایه خونه باشه ... تو رو بهرکسی دوست دارید این حقوق کارگرا رو بدید الان سر برج باید شهریه دانشگاه بدم از کجا باید بیاره پدرم .... مرسی از اینکه این مصاحبه رو انجام دادین شاید توسط پیگیری شما اقدامی صورت بگیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار