دیلی نیوز در گزارشی اعلام کرد: وندی شرمن معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه آمریکا درمصاحبه ای تصریح کرده است شرکت های آمریکایی مجاز به وارد کردن نرم افزارها و خدمات اینترنتی آزاد به ایران هستند.
کد خبر: ۲۶۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 27 July 2016
آمریکا شرکت های آمریکایی را مجاز به صادر کردن گوشی های تلفن همراه، نرم افزارها و فناوری های مرتبط  با آن به کشور ایران کرد.

این گزارش در خبری با این عنوان " "US lifts ban on cell phone import to Iran می افزاید: اقدام اعلام شده توسط  وزارت خزانه داری آمریکا اجازه می دهد ایرانیان به جدیدترین گوشی های اپل و جدیدترین نرم افزارهایی که از سال 1371 تنها در بازار سیاه تهران وجود د اشته اند، دسترسی پیدا کنند.

برداشته شدن تحریم های واردات تلفن همراه به ایران تلاشی برای ایجاد حسن نیت با شهروندان ایرانی قبل از انتخابات ملی ایران است.

این تحلیلگر دیلی نیوز در بخشی از یادداشت خود آورده است:  دولت آمریکا با برداشتن این تحریم ها سعی در اقوای ایرانیان برای برقراری ارتباطات با سرتاسر جهان دارد.

رسانه های اجتماعی نقش عمده ای در بیداری افراد یک جامعه دارد و هدف از سیاست برداشتن تحریم ها نائل شدن به هدف برقراری ارتباطات گسترده بین افراد در داخل و خارج می باشد.

در ادامه این گزارش وندی شرمن معاون امور سیاسی در وزارت امور خارجه آمریکا  درمصاحبه ای در بی بی سی فارسی تصریح کرده است شرکت های آمریکایی مجاز به وارد کردن نرم افزارها و خدمات اینترنتی آزاد به ایران هستند و همچنین اضافه کرد ما هیچ تمایلی به قطع ارتباطات نداریم و هدف ما تشویق افراد به برقراری ارتباطات در سراسر دنیا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار