رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پوشش امداد هوایی کشور 100 درصد است و اکنون 20 فروند بالگرد امداد هوایی کل کشور را پوشش می دهند.
کد خبر: ۲۶۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 27 July 2016
ناصر چرخساز با بیان این که درحال رایزنی هستیم تا تعداد آشیانه ها و بالگردها را افزایش دهیم، افزود: همچنین بالگردهای سازمان امداد و نجات هلال احمر با وزارت بهداشت در خصوص اورژانس هوایی تعامل و همکاری دارند.
وی یادآور شد: شعار امسال امداد و نجات کشور 'هر استان یک بالگرد' است ، ولی به علت محدودیت های اعتباری شاید نتوانیم تا پایان سال این مهم را عملیاتی کنیم.
رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بنا داریم در استان های پرحادثه تعداد آشیانه ها و بالگردها را افزایش دهیم، که این خود نیازمند تخصیص اعتبارات خاص و ویژه است.
وی اضافه کرد: سال گذشته تعداد بالگردهای هلال احمر 17 فروند بود که در چهار ماه گذشته سه بالگرد دیگر به این تعداد افزوده شد.
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر به منظور حضور در گردهمایی توجیهی تیم های واکنش سریع هلال احمر به گلستان سفر کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این خصوص از برگزاری گردهمایی توجیهی تیم های واکنش سریع و معاونان امداد و نجات استان های کشور به مدت سه روز در این استان خبر داد و گفت: برنامه های این گردهمایی به مدت سه روز در گرگان، گنبدکاووس و دلند ادامه دارد.
حسین احمدی با اشاره به حضور 200 نفر از اعضای تیم های واکنش سریع و معاونین امداد و نجات کشور در این گردهمایی توجیهی و عملیاتی، اظهار کرد: تیم های واکنش سریع، مجموعه ای استاندارد شامل افراد آموزش دیده و با تجهیزات ضروری هستند که به هنگام حوادث باید در کوتاهترین زمان ممکن آماده و به منطقه آسیب دیده اعزام شوند.
برنامه های این گردهمایی توجیهی از شامگاه سه شنبه در گرگان آغاز شد و امروز در گنبدکاووس پیگیری می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار