سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی در یک کارخانه و انبار تولید زغال در شهرک فرون آباد خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی بدون هرگونه تلفات جانی مهار شد.
کد خبر: ۲۶۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 27 July 2016
سید جلال ملکی گفت: ساعت 4:43 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک انبار و کارخانه در جاده خاوران شهرک فرون آباد(جنوب تهران) به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: محل آتش سوزی در حوزه استحفاظی آتش نشانی شهر پاکدشت قرار داشت اما به دلیل گستردگی آتش ماموران دو ایستگاه آتش نشانی از شهر تهران نیز به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی خاطرنشان کرد: دو باب سوله هر کدام به وسعت 500 متر مربع در کنار یکدیگر قرار داشت که یکی از این سوله ها دچار آتش سوزی شده یود.
وی با بیان اینکه آتش نشانان از چند طرف در میان شعله های سنگین دود و آتش عملیات را شروع کردند گفت: در ساعت 6:23 آتش نشانان موفق شدند آتش را خاموش کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهر پاکدشت بررسی و اعلام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار