مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به منظور دسترسی بهتر شهروندان از جنوب اتوبان تهران- کرج به مترو ، ورودی جدید و پل عابر پیاده در ایستگاه ورزشگاه آزادی احداث می شود.
کد خبر: ۲۶۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 27 July 2016
محمد احمدی بافنده امروز (سه شنبه) به همراه تعدادی از معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران از ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی بازدید و به منظور دسترسی بهتر شهروندان به جنوب اتوبان تهران-کرج ، تعبیه ورودی جدید و پل عابر پیاده برای این ایستگاه را در جلسه مشترک با شهردار منطقه 21 شهرداری تهران مطرح کردند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، درخواست شهردار منطقه 21 و تسهیل در تردد ساکنان را دلیل طرح احداث ورودی جدید برای این ایستگاه دانست و تصریح کرد: جمعیت زیادی در منطقه 21 زندگی می کنند و تنها با یک زیر گذر که از قبل در منطقه پیش بینی شده به مترو ورزشگاه آزادی دسترسی داشتند. 
وی تاکید کرد: در حال حاضر بر اساس این طرح، ورودی جدید ایستگاه ورزشگاه آزادی با یک پل عابر پیاده مکانیزه یا رمپ به این منطقه متصل خواهد شد تا امکان استفاده راحت تر، ایمن تر و سریع تر با مترو برای اهالی منطقه 21 میسر شود.
احمدی بافنده خاطرنشان کرد: خط پنج مترو که از تهران تا کرج است از شمال اتوبان تهران - کرج عبور می کند و متاسفانه جمعیت کثیری در جنوب اتوبان تهران - کرج نمی توانند از مترو بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه ساکنان منطقه 21 از فرودگاه مهرآباد تا بزرگراه آزادگان در منطقه 21 فاقد مترو هستند، گفت: برای دسترسی شهروندان ساکن در منطقه پل عابر مکانیزه ای بر روی اتوبان تهران - کرج و اتصال آن به ورودی ایستگاه ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با توجه به وجود شهرک فرهنگیان، انصار و تهرانسر با تردد بیش از 200 هزار نفر جمعیت در این منطقه روبرو هستیم که با احداث این ورودی شاهد کاهش حجم مسافر در ایستگاه تقاطعی صادقیه نیز خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار