یک بیمارستان خصوصی در شمال شهر تهران به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و درمانی ، ارائه خدمات گران درمانی و دریافت هزینه اضافی از بیماران ، امروز ، سه شنبه به دستور مقامات قضائی سازمان تعزیرات و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پلمب شد.
کد خبر: ۲۶۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 26 July 2016
مرتضی خدایی رئیس شعبه 54 رسیدگی به تخلفات بهداشتی و دارویی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران روز سه شنبه در حاشیه پلمب این بیمارستان در جمع خبرنگاران افزود: شماری نقص بهداشتی و فنی در این بیمارستان از سه ماه گذشته و در بازدید مشترک سازمان تعزیرات و نهادهای مربوطه مشاهده و توسط معاونت درمان و اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به رئیس این بیمارستان ابلاغ شد.
وی در ادامه بیان کرد: در این ابلاغیه به ریاست بیمارستان مدت سه ماه مهلت داده شد تا تمام نواقص و مشکلات این مرکز رفع شود؛ این در حالی است که طی چند روز گذشته هم نامه ای از سوی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر رفع نشدن نواقص بیمارستان مورد نظر ، دریافت شد.
خدایی ادامه داد: سازمان تعزیرات بر اساس قانون موظف است که جلوی تخلفات و مسائل مربوط به بهداشت عمومی و وضعیت درمانی گرفته شود و با این حساب این بیمارستان خصوصی امروز پلمب می شود تا نقایصش رفع شود.
این مقام مسئول در تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: بیمارستان مورد نظر، پیش تر ، یک بار از سوی دادستانی به دلیل مشکلات بهداشتی و کادر درمانی پلمب شده بود و امروز ، دومین باری است که مرکز یاد شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی پلمب می شود.
خدایی در ادامه تصریح کرد: این بیمارستان خصوصی تا زمانی که نامه رفع نقص و مشکلات بهداشتی و درمانی آن از سوی معاونت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ نشود، پلمب خواهد ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار