معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با انتقاد از اینکه ساخت 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در بخش صفادشت شهرستان ملارد استان اشتباه بود گفت: شمار زیادی از واحدهای آماده بهره برداری این سایت به دلیل نبود متقاضی، خالی مانده است.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 26 July 2016
حسن کریمی در پایان نشست شورای مسکن و شهرسازی استان تهران که در محل استانداری برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت بیش از 14 هزار واحد مسکن مهر در منطقه ای که براساس ارزیابی ها حدود سه هزار واحد مسکونی نیاز داشت، اشتباه بود.
وی با بیان اینکه اکنون حدود سه هزار خانوار در سایت مسکن مهر صفادشت ساکن شده اند افزود: به دلیل نبود متقاضی، شمار زیادی از واحدهای مسکن مهر آماده و قابل واگذاری این سایت، خالی مانده و امکان تکمیل بسیاری از واحدها و تاسیسات لازم وجود ندارد.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد واحدهای مسکن مهر صفادشت ملارد آماده بهره برداری است تصریح کرد: دیگر واحدهای در حال ساخت نیز از میانگین پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد برخوردارند.
کریمی یادآور شد: در شهرستان های پیشوا و فیروزکوه نیز با کمبود متقاضی برای واحدهای مسکن مهر ساخته شده، مواجهیم.
معاون استاندار تهران با ابراز تاسف نسبت به اینکه در جانمایی سایت مسکن مهر صفادشت توجه لازم صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: این سایت در منطقه سنگلاخ ساخته شده به همین دلیل به طور حتم نیاز به ساخت سیستم فاضلاب دارد.
وی گفت: شبکه فاضلاب این سایت مسکن مهر اجرا شده اما به دلیل کمبود اعتبار ناشی از نبود متقاضی، ساخت تصفیه خانه تکمیل نشده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
باسلام.
حدیث حضرت محمد(ص) وقتی کسی ازپیامبر(ص) پرسیدکدام شهرمنزل بگیرم فرمودند:درشهری که همسایه های بهتری دارد.
متشکرم.
خداحفط.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار