رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در اظهار نظری عجیب و تعمق برانگیز روز دوشنبه از هواداران پرسپولیس خواست تا به جای حضور در ورزشگاه، دیدار با سایپا را در خانه تماشا کنند تا تماشاگر گریزی در فوتبال ایران بدعت گذاری شود.
کد خبر: ۲۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 25 July 2016
شانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران از دقایقی دیگر با دیدار افتتاحیه بین تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان (مدافع عنوان قهرمانی) در تبریز آغاز می شود.
این دیدار که ابتدا اعلام شد به دلیل نا آماده بودن زمین چمن ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، یک روز قبل از آغاز مسابقه دوباره به ورزشگاه اختصاصی و کوچک تراکتورسازی در شهر تبریز انتقال یافت.
در دیگر دیدار امروز از هفته اول لیگ شانزدهم، استقلال تهران از ساعت 20 و 45 دقیقه در حالی میزبان نفت است که هواداران آبی ها به دلیل محرومیت اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند تا این دیدار حساس در سکوت و سکوهای خالی از شور و احساس یار دوازدهم فوتبال برگزار شود.
سه شنبه شب پرسپولیس که یکی از پرتماشاگرترین تیم های سال های اخیر فوتبال ایران محسوب می شود میهمان سایپا تهران خواهد بود که به دلیل میزبانی سایپا و به انتخاب آنان، بازی در ورزشگاه کم ظرفیت تختی تهران برگزار خواهد شد.
در این راستا، غلامرضا بهروان در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده که بلیت فروشی دیدار در محل ورزشگاه برگزار خواهد شد و 70 درصد ظرفیت به هواداران سرخ تعلق می گیرد و 30 درصد باقی مانده خالی خواهد ماند.یعنی سایپای میزبان که به طور معمول یک طرفدار هم ندارد، 30 درصد سکوها را در اختیار دارد، سکوهایی که به طور طبیعی خالی خواهد بود.
حالا چرا نباید این دیدار در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شود تا دو تیم از بلیت فروشی سود برده و تماشاگران مشتاق پرسپولیس استقبال گسترده ای از نخستین دیدار تیم خود در فصل جدید لیگ برتر داشته باشند، سوالی است که اذهان را درگیر خود کرده است.به نظر می رسد سازمان لیگ از همین ابتدای فصل از حضور پرشور تماشاگران فراری است، درحالیکه باشگاه های پرطرفدار می توانند با استقبال خوب حامیان خود، برای خود و سازمان لیگ درآمدزایی ایجاد کرده و بخشی از هزینه های گزاف را جبران کنند.
این درحالی است که رئیس فدراسیون فوتبال شنبه شب گذشته در مراسم انتخاب برترین های لیگ اعلام کرده بود که حضور گسترده هواداران در ورزشگاه ها باعث افزایش سطح کیفی و هر چه جذاب تر شدن رقابت های فوتبال خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار