مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: طی روزهای اخیر به دنبال افزایش قیمت مرغ در پایتخت به ویژه در مرکز شهر، شرکت پشتیبانی دام اقدام به توزیع مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 200 تومان در استان تهران کرده است.
کد خبر: ۲۶۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 25 July 2016

علی عابدی از آغاز عرضه مرغ منجمد در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای اخیر به دنبال افزایش قیمت مرغ در پایتخت به ویژه در مرکز شهر، شرکت پشتیبانی دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در استان تهران کرده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه اکنون مرغ منجمد در بازار در حال عرضه است، ادامه داد: مرغ‌های تاریخ‌دار با قیمت 4 هزار و 800 تومان توسط این شرکت در بازار عرضه می‌شود و با قیمت 5 هزار و 100 تومان تا 5 هزار و 200 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

گفتنی است، اکنون در برخی از نقاط پایتخت مرغ کیلویی 8 هزار و 500 تومان هم به فروش می‌رسد.

 رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی نیز  اظهار کرد: متأسفانه برخی از مغازه‌های فروش مرغ در پایتخت دلیل این امر را افزایش قیمت عمده‌فروشی اعلام کرده‌اند.

محمد یوسفی متذکر شد: برخی مغازه‌داران برای تنظیم کردن هزینه‌ها با درآمدهایشان، مرغ را به هر قیمتی که می‌خواهند می‌فروشند اما فروش بالاتر از رقم 7 هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم گرانفروشی است و سازمان‌های نظارتی باید با آن برخورد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار