طی مراسمی انجام شد
افتخارآفرینان کشتی اسفراین در تیم کارگری ایران طی مراسمی با حضور مسوولان و مردم تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۶۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 24 July 2016

با حضور سرپرست فرمانداری اسفراین، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان و مردم ورزش‌دوست اسفراین از تیم چهارنفره کشتی کارگری جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

سرپرست فرمانداری اسفراین در این مراسم که شنبه‌شب  برگزار شد ضمن قدردانی از افتخارآفرینی کشتی‌گیران اسفراین در تیم کشتی کارگری ایران در مسابقات بین‌المللی آلمان گفت: کسب مقام نائب‌قهرمانی مسابقات بین‌المللی کشتی در آلمان توسط جوانان شهرستان اسفراین افتخار بزرگی برای شهرستان، استان و کشور است.

علی‌اصغر یحیی‌آبادی گفت: شهرستان اسفراین مهد کشتی با چوخه به‌ عنوان برند کشتی در کشور ما شناخته‌ شده و هر جا نامی از اسفراین به میان می‌آید این شهرستان را با نام کشتی با چوخه شناخته می‌شود.

وی افزود: قهرمانان میدان‌ها ورزشی همیشه الگوی جوانان ما هستند و انتظار می‌رود ورزشکاران جوانان این مرزوبوم را به‌سوی فتوت و مردانگی و اخلاق نیکو سوق دهند.

سید احمد پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین نیز با تقدیر از افتخارآفرینی این ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی آلمان به‌عنوان نماینده ایران در این مسابقات، از همکاری نهادهایی که این کشتی‌گیران را حمایت کردند به‌ویژه مجتمع صنعتی فولاد و لوله گستر و شهرداری اسفراین قدردانی کرد.

به گزارش فارس، سومین دوره تورنمنت بین‌المللی کشتی آلمان روزهای 19 تا 20 تیر با شرکت تیم‌های جمهوری آذربایجان، ترکیه، سوئیس، لهستان، بلاروس، افغانستان، اتریش، آرژانتین، مجارستان، افغانستان، ایران و سه تیم از آلمان در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار شد که در این رقابت‌ها مهدی علمی در وزن 65 کیلوگرم، ابراهیم ولیان در وزن 75 کیلوگرم و هادی قدیمی در وزن 95 کیلوگرم سه مدال طلا کسب و تیم ایران را نائب‌قهرمان این رقابت‌های کردند.

علیرضا جهانیان نماینده وزن 85 کیلوگرم ایران نیز با ناداوری در سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار