مدیر راهداری راه و شهرسازی استان گلستان: طرح راهداری تابستانه به مدت ۷۵ روز از فردا در استان گلستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 05 July 2016
مدیر راهداری راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طرح راهداری تابستانه به مدت ۷۵ روز از فردا در استان گلستان آغاز می‌شود.
عادل مصدقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از 15 تیر تا 31 شهریور در یک‌ هزار و 300 کیلومتر از راه‌های پرتردد و پرترافیک و گردشگری استان گلستان به اجرا درمی‌آید.
وی افزود: این راه‌ها از میان 5 هزار و 200 کیلومتر راه استان گلستان در اولویت قرار گرفته تا بتوانیم به مسافران وگردشگران خدمات دهیم.
مدیر راهداری راه و شهرسازی استان گلستان تأکید کرد: در این طرح 110 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و با 340 نیرو به مردم خدمات می‌دهند .
وی تصریح کرد : اداره کل راه و شهرسازی در دو طرح زمستانه و تابستانه در طول سال در جاده‌های اصلی استان مستقر می‌شود و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
مصدقی هم‌چنین با اشاره به متوقف شدن طرح زیرگذر یساقی به گرگان گفت: با پایان اعتبارات در سال 94 و ابلاغ نشدن اعتبارات سال 95 و بدهی به پیمانکاری این طرح کند در حال انجام است.
مدیر راهداری راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: این طرح در دفتر نگهداری راه و ایمنی فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزء طرح‌های با اولویت سال 95 است.
وی تأکید کرد: برای سال 95 برای ادامه‌ی این طرح بیش از 3 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است و با ابلاغ بودجه امسال و پرداخت بدهی پیمانکار این طرح با سرعت بیش‌تری پیش خواهد رفت.
مصدقی افزود: در فاز دوم این طرح 2 مشکل رفع حریم برق و آزادسازی املاک در حاشیه‌ی این زیرگذر وجود دارد که به همکاری شرکت نیرو و مردم برای ادامه‌ی این کار نیازمند هستیم.
منبع: تسنیم
برچسب ها: راهداری گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار