نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
ورامین-نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت:همواره محصولات دشت ورامین مورد تقاضا و مطلوب مردم تهران بوده است.
کد خبر: ۲۵۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 05 July 2016
سید حسین نقوی حسینی  با اشاره به برخی شایعات اخیر مبنی بر آلوده بودن محصولات ورامین از جمله هندوانه تولیدی این شهرستان اظهار داشت:دشت ورامین از قدیم الایام و در عمق تاریخ تاکنون به عنوان کانون و مرکز تولید محصولات کشاورزی ودامی به حساب می آمده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش محصولات تولیدی  ورامین در تأمین نیازهای مردم پایتخت افزود: همواره محصولات دشت ورامین مورد تقاضا و مطلوب مردم تهران بوده است.

وی ادامه داد: همواره شاهد استقبال مردم تهران و استان های مختلف کشور از محصولات کشاورزی ورامین نظیر طالبی، بادمجان، صیفی جات، سبزی جات و غیره بوده ایم.

نقوی حسینی اضافه کرد: در سال های اخیر در منطقه شهرری برای تأمین آب بخشی از محصولات کشاورزی، از فاضلاب استفاده می کنند و محصولات تولیدی این منطقه تحت تأثیر این آلودگی قرار گرفته است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همانطور که شاهد بودیم در گذشته در منطقه شهرری، برنج کشت می شد اما به دلیل همین آلودگی این کشت ممنوع شده است.

وی با تأکید بر این نکته که محصولات کشاورزی ورامین سالم است، بیان داشت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آلوده بودن محصولات ورامین مخابره نشده است.

نقوی حسینی با انتقاد از موضع یکی از مسئولان شهر تهران درباره آلوده بودن محصولات ورامین یادآور شد: من فکر می کنم که این مسئول با جغرافیایی تهران آشنا نیست و به خوبی شهر تهران و شهرستان های استان تهران را نمی شناسد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد دولت زاد
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
با سلام ممنون از نماینده محترم شهر ستان ورامین که یک فرد با تجربه مخصوصا در مورد زمینهای کشت ورامین ونحوه بهرهوری وابیاری تمام محصولات کشاورزی میباشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار