به منظور ساماندهی دستفروشان 3 روز بازار از سوی شهرداری منطقه 3 تهران در این منطقه راه اندازی شده است.
کد خبر: ۲۵۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 04 July 2016
مهدی گلچین جم سرپرست اداره ساماندهی این منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور ساماندهی دست فروشان و عوامل سد معبر سیار و همچینن خدمات رسانی و رفاه حال شهروندان در این منطقه2 روز بازار در خیابان های میرداماد، جلفا و بزگراه شهید حقانی راه اندازی شده است.

وی در این رابطه خاطر نشان کرد: این روز بازارها دارای بیش از 20 غرفه هستند که به عرضه ی محصولاتی چون پوشاک ،مواد غذایی ، لوازم منزل و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان می پردازند.

گلچین جم افزود: روز بازار شماره ی یک در خیابان میرداماد ، نبش خیابان شمس تبریزی جنوبی در روزهای یکشنبه ، روز بازار شماره ی دو در خیابان جلفا ،خیابان کاویان غربی ،مقابل بوستان بهشت مادران در روزهای پنج شنبه و شماره ی 3 نیز در بزرگراه شهید حقانی ،خیابان سرو ،ضلع غربی بوستان طالقانی روزهای جمعه از ساعت 9 صبح تا 8 شب پذیرای عموم شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه با ایجاد این روز بازارها بساط گستران محلی بدون اینکه برای شهروندان مزاحمتی ایجاد کنند می توانند فعالیت کنند و معاش خود را تامین کنند افزود: بساط گستران برای اینکه بتوانند از فضای امن ایجاد شده در بازار روزها استفاده کنند باید به شهرداری نواحی و یا اداره ساماندهی شهرداری منطقه 3 مراجعه کنند و با دادن مدارک شناسایی مجوز لازم را دریافت کنند ضمن اینکه  به فردی که مجوز لازم را دریافت نکرده باشد اجازه حضور در غرفه ها داده نمی شود.

وی در خاتمه یادآور شد: این غرفه ها به افراد معرفی شده از سوی ستاد توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار ،اداره ی کل ایثارگران و همچنین سازمان رفاه ،خدمات و مشارکت های اجتماعی به صورت رایگان اختصاص داده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار