شهردار تهران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه جمعی از معاونان کلیدی خود شرکت کرد.
کد خبر: ۲۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 04 July 2016
مراسم تودیع و معارفه چهار تن از شهرداران مناطق تهران صبح امروز ساعت 10 با حضور شهردار تهران در تالار ایران زمین آغاز شد. در این مراسم "مازیار حسینی" که پیش از این ریاست معاونت فنی و عمرانی را به عهده داشت، به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک فعالیت خواهد کرد.

همچنین "مجتبی عبداللهی" که پیش از این در معاونت خدمات شهری فعالیت داشت، از امروز با حکم محمدباقر قالیباف جایگزین حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

 مهندس "سیدجعفر تشکری هاشمی" نیز که پیش از این معاونت حمل و نقل را برعهده داشت به جای داریانی، معاون منابع انسانی شهرداری تهران فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز تالار ایران زمین میزبان تعداد زیادی از معاونان، مسوولان و روسای سازمان‌ها و مجموعه‌های شهرداری تهران است و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر همچون محمد حقانی، رییس کمیته محیط زیست و علی صابری عضو کمیسیون حقوقی در این مراسم حاضر شدند.

به گزارش ایسنا،‌ یکی از نکات مورد توجه این جلسه این بود که به دلیل کسرت حاضران در جلسه، با اینکه 20 دقیقه از شروع مراسم نگذشته بود، مسوولان سالن دو مرتبه نسبت به اضافه کردن صندلی برای نشستن مدعوین و مراجعه‌کنندگان اقدام کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار