در راستای اجرای برنامه های هفته قوه قضائیه دادستان و جمعی از قضات استان یزد ضمن بازدید از زندان به مشکلات قضایی و پرونده ای مددجویان رسیدگی کردند.
کد خبر: ۲۵۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 01 July 2016
به گزارش تابناک یزد،همزمان با هفته قوه قضائیه ، با حضور جمال قضاوتی دادستان عمومی و انقلاب استان یزد ، سیدعلی اصغررفاهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ، محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد وبرخی دیگر ازمسئولین شعبات دادسرای عمومی و انقلاب استان در معیت موسی احمدی مدیرکل زندان های استان ومدیرزندان مرکزی یزد به مشکلات قضایی مددجویان از نزدیک رسیدگی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در این بازدید ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به بیان اقدامات دادسرای عمومی و انقلاب استان پرداخت و گفت : در هفته قوه قضائیه شتاب رسیدگی به پرونده های قضایی و پیگیری مشکلات شهروندان بیشتر شده و ضرورت دارد این اقدامات برای همیشه نهادینه گردد تا به یاری خدا و پیگیری مجدانه عوامل ذیربط در دستگاه قضا شاهد پیشرفت امور در همه ابعاد باشیم .

مدیرکل زندان های استان یزد اظهار داشت : تعامل قضائی زندان با دادگستری و حضور قضات در زندان و رسیدگی به مشکلات زندانیان یکی از راه حل های کاهش جمعیت کیفری در زندان است .
موسی احمدی ضمن اشاره به رفع مشکلات قضائی جمعی از زندانیان در هنگام حضور قضات در زندان خاطرنشان کرد بازدید قضات از زندان باعث آشنایی هرچه بیشتر آنان با وضعیت موجود و همچنین در نظر گرفتن راهکارهای مناسب به جهت کاهش زندانیان گردیده که این امر موجب گشایش مشکلات قضایی مددجویان شده و ما از این حضور صمیمانه در جمع زندانیان استقبال می کنیم .

گفتنی است در این بازدید تعدادی از زندانیان واجدشرایط از تسهیلات قضایی بهره مند شدند .
میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار