در حملات انتحاری سه شنبه شب به فرودگاه آتاتورک ترکیه حداقل 36 تن کشته و147 نفر زخمی شدند. این حملات سبب شد تا شرکت های هواپیمایی کشورمان پروازهای خود به این فرودگاه را تا برقراری امنیت کامل لغو کنند.
کد خبر: ۲۵۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 29 June 2016
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس انفجار تروریستی دیشب در فرودگاه آتاتورک استانبول و لغو پروازهای ورودی و خروجی، نخستین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ساعت 12:12 دقیقه امروز(چهارشنبه) با 110 مسافر از فرودگاه امام(ره) عازم استانبول شد.

در حملات انتحاری سه شنبه شب به فرودگاه آتاتورک ترکیه حداقل 36 تن کشته و147 نفر زخمی شدند. این حملات سبب شد تا شرکت های هواپیمایی کشورمان پروازهای خود به این فرودگاه را تا برقراری امنیت کامل لغو کنند.


رضا جعفرزاده امروز(چهارشنبه) درباره آخرین وضعیت پروازها به مقصد استانبول گفت: شرکت های هواپیمایی کشور با گرفتن آخرین وضعیت از نمایندگی های خود در استانبول ترکیه و اطمینان از انجام پروازهای هوایی به فرودگاه آتاتورک، از حدود ساعت 12 امروز پروازهای خود به مقصد فرودگاه استانبول را از سر گرفتند.


وی گفت: مسافران عازم ترکیه می توانند برای اطلاع از چگونگی و ساعت حضورشان در فرودگاه، با ایرلاین های مربوطه هماهنگی های لازم را انجام دهند.


به گزارش ایرنا، پیش از این، معاون ‌امور‌ فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام لغو هشت پرواز به مقصد فرودگاه آتاتورک از شب گذشته تا پیش از ظهر امروز، گفته بود، منتظر آخرین وضعیت گزارش فرودگاه آتاترک هستیم و بعد از ایجاد امنیت در استانبول پروازها ادامه می یابد.


«کوروش فتاحی» اعلام کرده بود که حداقل تا ساعت پنج بعدظهر امروز هیچ پروازی به مقصد فرودگاه استانبول نخواهیم داشت.


وی توضیح داد: به محض وقوع انفجار در فرودگاه آتاترک، در جلسه‌ای با شرکت های هواپیمایی تصمیم گیری شد تا لغو پروازها از سوی آنها اعلام شود تا مسافران در فرودگاه ها معطل نشوند.


وی تاکید کرده بود که از سرگیری پروازها مشروط به گزارش دولت ترکیه مبنی بر عادی شدن اوضاع فرودگاه آتاترک است.


به گفته وی، از دیشب تا ساعت 7 صبح امروز،‌ هشت پرواز به مقصد فرودگاه استانبول از سوی ایرلاین های معراج، ایران ایر، آسمان، ترکیش و اطلس جت لغو شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار