به نظر می‌رسد چالش پرسپولیس و رامین رضاییان مانعی برای بازی او در تیم ترکیه‌ای ایجاد نخواهد کرد، چرا که درصورت عدم موافقت باشگاه برای صدور ITC، فیفا راسا این کار را انجام خواهد داد. هرچند ممکن است، رضاییان به خاطر شکایت پرسپولیس مجبور شود جریمه‌ پرداخت کند.
کد خبر: ۲۵۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 29 June 2016
رامین رضاییان در میان انتقادات زیادی که با فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس متوجه او شده، سرانجام با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه پیوست. پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم به شدت از این رفتار رامین رضاییان دلگیر هستند. آنها معتقدند که رضاییان با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند مطابق مقررات داخلی فوتبال ایران اقدام به فسخ یکطرفه آن کند، این درحالی است که رضاییان پیش از این اعلام کرده بود در متن قراردادش با پرسپولیس این اختیار به او داده شده که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی بتواند یکطرفه قرارداش با پرسپولیس را لغوکند.

پرسپولیسی‌ها از رامین رضاییان به کمیته‌ انضباطی شکایت کرده‌اند تا جلوی صدور آی دی کارت این بازیکن را بگیرند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که طبق قوانین فیفا، چنانچه باشگاه مقصد درخواست صدور ITC بازیکنی را داشته باشد، اگر باشگاه مبدا ظرف مدت پانزده روز ITC بازیکن را صادر نکند، فیفا راسا ITC بازیکن را صادر می‌کند تا او بتواند به فوتبالش ادامه دهد.

البته اگر باشگاه پرسپولیس شکایتی داشته باشد می‌تواند از طریق مراجع حقوقی فوتبال شکایت خود را پیگیری کند تا به حق و حقوق خود برسد. فارغ از این حق پرسپولیس، اما پرسش این است که چرا باشگاه پرسپولیس باید چنین قراردادی را با بازیکنی امضاء کند که در نهایت بازیکنش بتواند علیرغم دریافت همه مطالباتش به باشگاه پشت کند.

به نظر می‌رسد علی‌رغم مخالف پرسپولیسی‌ها و طرح شکایت آنها در نهایت ITC  رامین رضاییان صادر خواهد شد اما او پس از طی مراحل شکایت قرمزهای پایتخت، ممکن است رضاییان مجبور شود جریمه‌ پرداخت کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار