شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای جابجایی راهپیمایان به مراسم روز جهانی قدس خدمات ویژه و رایگان ارائه می کند.
کد خبر: ۲۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 29 June 2016
محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: مترو تهران برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان عزیز، از 9 صبح جمعه تا پایان مراسم در تمامی ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند به صورت رایگان خدمت ارائه خواهد کرد ضمن آنکه فاصله گذر قطار‌ها هم در این مسیر کاهش می‌یابد. 

وی با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس در خط چهار از ایستگاه دروازه دولت تا میدان آزادی، در خط دو ایستگاه تقاطع شادمان و در خط سه ایستگاه‌های میدان ولیعصر (عج) و میدان جهاد به صورت رایگان سرویس دهی انجام می‌شود افزود: در خطوط سه و چهار مترو تهران حرکت قطار‌ها هم نسبت به برنامه عادی روزهای تعطیل افزایش خواهد یافت و بدین منظور هفت رام قطار به این خطوط افزوده می‌شود. 

احمدی بافنده در خصوص کاهش فاصله گذر قطار‌ها در این روز گفت: در خط سه مترو از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم فاصله گذر قطار‌ها پنج دقیقه کاهش می‌یابد، قطارهای خط چهار در این ساعات هر شش دقیقه یک بار حرکت می‌کنند. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در سایر خطوط هم آمادگی برای سرویس دهی مناسب به مسافران وجود دارد خاطر نشان کرد: برنامه حرکت قطار‌ها در سایر خطوط عادی است اما در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام می‌شوند.

مراسم راهپیمایی روز قدس روز جمعه در مسیرهای 9 گانه از ساعت 10:30 دقیقه صبح آغاز و تا دانشگاه تهران ادامه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار