مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئن باشید که مهدی طارمی به تیمهای ترکیه ای نخواهد پیوست.
کد خبر: ۲۵۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 28 June 2016
محمد ترکاشوند در واکنش به سفر مهدی طارمی و رامین رضاییان به ترکیه و خبر رسانه های ترکیه ای مبنی بر اینکه قرارداد این 2 بازیکن نهایی می شود، اظهار داشت: این خبرها درست نیست و توجهی به آن نداریم. بیشتر حالت بازارگرمی دارد و نباید خیلی به آنها توجه کرد. 

وی ادامه داد: مهدی طارمی با قولی که به ما داده، هیچ جا نمی رود و صرفا به خاطر اینکه به تیمهای ترکیه ای قول مذاکره داده بود، به آنجا رفت. این بازیکن با باشگاه پرسپولیس توافق کرده و به زودی در تمرینات حاضر می شود. خیال هواداران از این بابت راحت باشد و مشکلی نیست.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت رامین رضاییان تصریح کرد: این بازیکن هم نمی تواند جایی برود و با تیمی قرارداد ببندد. رضاییان با پرسپولیس قرارداد دارد و بندی هم که می گویند در قراردادش نیست. به هر حال ما باید ای تی سی این بازیکن را در صورت پیوستن به تیمهای ترکیه ای صادر کنیم و این کار را نخواهیم کرد. مطمئن باشید رضاییان باید ابتدا تکلیفش را با پرسپولیس مشخص کند. او کل قراردادش را گرفته و هیچ بهانه ای نمی تواند بیاورد.

ترکاشوند در پایان در رابطه با غیبت رضاییان در تمرینات گفت: این مساله ای است که بعد از بازگشت او به ایران، قطعا پیگیری می شود. رضاییان باید پاسخگوی وضعیت خود باشد چون قرارداد داشته و در تمرینات حاضر نشده است. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار