با همت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) روز گذشته گلریزانی در قالب آئین مهر رهایی در زورخانه جوانمردان منطقه 5 برگزار شد. در این برنامه نیکوکاران شرکت کننده با تقبل جریمه نقدی ۱۵ زندانی زیر هجده سال، زمینه آزادی آنان را در آستانه شب قدر فراهم کردند.
کد خبر: ۲۵۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 26 June 2016
فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در آئین مهررهایی که روز گذشته با حضور مجمع خیرین مناطق 22 گانه، قائم مقام شهردار منطقه 5 و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد، گفت: با همکاری معاون دادستان تهران و مجمع حمایت از خانواده زندانیان لیستی شامل تعدادی از زندانیان زن و مرد به ما ارائه شد. در این لیست 12 نوجوان زیر 18 سال قرار دارند که با 863 میلیون تومان می توانند آزاد شوند و به آغوش خانواده برگردند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری آئین مهررهایی اظهار داشت: تمام تلاش ما و مجمع خیرین در مناطق این است تا با همکاری یکدیگر گامی در راستای کمک به زندانیان دربند و بازگرداندن آن ها به زندگی اجتماعی کنیم. امیدواریم با مساعدت خیرین عزیز در آستانه شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) شاهد این امر خیر باشیم.

در این گلریزان 530 میلیون تومان جمع آوری شد که زمینه را برای آزادسازی 15 زندانی زیر 18 سال فراهم کرده است. همچنن در این مراسم تندیس و شال مروجین فرهنگ پهلوانی به فرزاد هوشیار پارسیان اهدا شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار