ارئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سه معاونت سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با فیش های حقوقی نجومی مسئولان آماده و امروز به سران قوا ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 26 June 2016
ناصر سراج در مراسم افتتاحیه ساختمان آکادمی آسیایی AOA با اشاره به پروژه های سازمان بازرسی در سال های اخیر گفت: ۲۰ پروژه از سال ۹۲ شروع شده که ۱۲ پروژه آن افتتاح و به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: زیربنای ساختمان ها ۲۶ هزار متر مربع است که ۸ پروژه نیمه کاره است که تا سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان آکادمی آسیایی AOA گفت: ساختمانی که صبح امروز افتتاح شد ۱۲ طبقه دارد و قرار است به زودی هیاتی ۴ نفره متشکل از وزیر نظارت چین برای بازدید و تایید این ساختمان به وارد ایران شوند.

سراج با اشاره به امضای همکاری های ایران با کشورهای عضو آمبوزمان آسیایی گفت: با کشورهای چون چین، دانمارک، عراق پاکستان امضای همکاری  داشته ایم و با کشورهای روسیه و مالزی نیز در آینده ای نزدیک همکاری هایی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به عضویت ایران در انجمن بین المللی مسئولان مبارزه با فساد گفت: اخیرا جلسه این انجمن با حضور ۱۳۵ عضو از کشورهای مختلف در روسیه برگزار شد و ایران نیز با توجه به ارتباطات خوبی که با AOA دارد نظرات خوبی را در آن ارائه کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه و با اشاره به وضعیت رسیدگی به فیش های حقوقی نجومی برخی مسئولان گفت: با توجه به مسئولیتی که از سوی رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی کل کشور داده شد این سازمان گزارشی از وضعیت حقوق ها را آماده کرده است.

وی افزود: سه معاونت عملی سازمان بازرسی گزارشی را آماده کرده است که امروز تقدیم سران سه قوه می شود البته این گزارش ها بر اساس خوداظهاری است که البته صحت آنها بررسی خواهد شد.

وی به گزارش معاونت اقتصادی، فرهنگی و تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با حقوق های نجومی اشاره و تصریح کرد: معاونت اقتصادی عملکرد سازمان های اقتصادی و معاونت فرهنگی عملکرد مالی و حقوقی سازمان های فرهنگی را بررسی و گزارشی از آن تهیه کردند.

وی افزود: گزارش سه معاونت نهایی شده و امروز به سران سه قوه ارسال خواهد شد که در آن میزان و نام دریافتی افراد قید شده است البته گزارش جامع تر و نهایی تر به زودی آماده می شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار