نشست تخصصی بررسی پروژه های مشارکتی منطقه 22 با حضور ترک آبادی مدیر عامل، قائم مقام، معاون کنترل پروژه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و مولایی شهردار و مدیران و کارشناسان منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 26 June 2016
جلسه بررسی پروژه های مشارکتی منطقه برگزار شد. این نشست تخصصی به منظور بررسی و تعیین وضعیت پروژه های مشارکتی منطقه، ایجاد هماهنگی های لازم، وحدت نظر و تبادل اطلاعات در روش‌ها و آشنایی مدیران شهرداری تهران از نحوه اجرای پروژه های در دست اجرای این منطقه برگزار شد.

در این نشست تخصصی تعیین وضعیت 9 پروژه المپیک، بوستان جوانمردان، پروژه خرازی 1، پارکینگ طبقاتی چیتگر، پروژه نسیم 2 و پارک بانوان، باغ گل و مجتمع ارغوان، پروژه هزار و یک شب، پروژه مشارکتی ساحل و قرارداد آبرسانی بوستان چیتگر و مطالبات سرمایه گذار از بابت اقدامات انجام شده در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد پیگیری ها و هماهنگی های لازم در خصوص اجرایی شدن پروژه ها از سوی شهرداری منطقه انجام و به منظور تعیین وضعیت نهایی پروژه ها نتایج به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران منعکس شود.

مولایی شهردار منطقه در سخنانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه های سرمایه گذاری منطقه از اجرایی و عملیاتی شدن 9 پروژه مشارکتی در سطح منطقه خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی سطح منطقه بتوانیم شاهد ارائه خدمات مطلوب تر و شایسته تر به همشهریان بوده و بتوانیم با توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی شاهد تداوم و استمرار خدمات رسانی هر چه بیشتر در منطقه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار