بازدیدکنندگان از بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خواستار افزایش ساعت کاری بخش عفاف و حجاب شدند.
کد خبر: ۲۵۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 26 June 2016
به گزارش  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، هرچه به روزهای پایانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قران کریم پیش می رویم با استقبال بیشتر و افزون تر مردم برای بازدید و تهیه محصولات عفاف و حجاب مورد نیاز خود با توجه به گستردگی، تنوع، کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزبنه خرید برای علاقمندان هستیم.

در این روزهای پایانی گستردگی استقبال از بخش عفاف و حجاب به حدی است که رفت و آمد در سالن ها و راهروهای این بخش به کندی صورت می پذیرد

این در حالی است که ساعت پذیرش علاقمندان از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ می باشد و بسیاری از مردم روزه دار پس از ساعت صرف اقطار به نمایشگاه می آیند که همین امر وقت کمی را برای ایشان بجهت بازدید و تهیه ملزومات فراهم می سازد.

استقبال روزهای اخیر مردم بحدی بوده است که مراجعات بسیاری به ستاد بخش عفاف و حجاب برای افزایش ساعت کاری این بخش از مسوولان اجرایی خواستار شده اند.

بر همین اساس و براساس تصمیم مسوولان اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از یکشنبه ۶ تیرماه درب های مصلی امام خمینی «ره» از   ساعت ۱۷  به روی عموم مردم گشوده می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی تهران برگزار می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار