روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران به نقل از رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت ، از ارایه خدمات آنلاین به مشترکین عزیز روستایی استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 25 June 2016
محمد رضا محمدی رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان تهران گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش نهادن به مشترکین روستایی، نیاز به ارائه خدماتی با سهولت بیشتر بود. به همین منظور طرح ارائه خدمات آن لاین در محل روستا برنامه ریزی  و سپس با تهیه سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط راه اندازی و به صورت پایلوت در روستاهای شهرستان ری اجراء گردید.

وی در توضیح ارائه این خدمات افزود : ابتدا با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و نصب بنر در روستاها اطلاع رسانی کامل از زمان و مکان ارائه خدمات آن لاین انجام گردید  و طبق برنامه ریزی های انجام شده کارشناسان اداره درامد و خدمات مشترکین در محل حاضر و تمامی خدمات مرتبط به صورت آنلاین انجام پذیرفت.

محمدی با اشاره به استقبال گسترده و اظهار رضایت روستائیان محترم گفت: با اجرای طرح مذبور تا به حال موفق به حضور و ارائه خدمات آنلاین در 7 روستای چهل قز، قاسم آباد، صالح آباد، گل تبه، طالب آباد ، اسلام آباد  و خانلق  از توابع شهرستان ری شدیم.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد ابفار استان تهران کاهش هزینه ، صرفه جویی در وقت و زمان  و سهولت را از مزایایی این طرح دانست و گفت به زودی طرح مذبور در کلیه روستاهای استان تهران انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار