در عمليات مشترک پليس البرز و تهران بزرگ؛
کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۳۹۰ کيلو گرم ترياک و ۳۸ کيلو گرم مرفين در شب گذشته طی عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر البرز و پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 25 June 2016
 سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، فردی که از فعالان در امر تهیه و خرید و فروش مواد مخدر در استان تهران و البرز است، شناسایی و تحرکات نامبرده مورد پایش اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: با تشدید اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد که این سوداگر مرگ اخیرا مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی در استان های شرقی کشور خریداری و پس از انتقال آن مواد به منزل یکی از همدستانش در شهر تهران در صدد فروش مواد به مشتریان خود در تهران و البرز است.

سردار کامرانی صالح افزود: در پی رصد اطلاعاتی ماموران، محل دپو مواد مخدر در منزلی در تهران شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دریافت نیابت قضایی، چهار تیم عملیاتی از استان البرز و تهران به آدرس مورد نظر اعزام و در ساعت ۲۳ شب گذشته (چهارم تیر ماه) پس از اطمینان از حضور همدست قاچاقچی اصلی در منزلش با رعایت موازین شرعی و قانونی، متهم را در حین خروج از آپارتمان و در جلوی درب آسانسور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با راهنمایی متهم دستگیر شده در بازرسی از انباری آپارتمان مذکور، مقدار ۳۹۰ کیلو گرم تریاک با لفافه به تعداد ۳۶۱ بسته و مقدار ۳۸ کیلو گرم مرفین با لفافه به تعداد ۳۶ بسته کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: در ادامه این عملیات، متهم اصلی که به منظور جا بجایی بخشی از مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو پارس به آن مکان مراجعه کرده بود با سرعت عمل ماموران و قبل از هر اقدامی دستگیر شد.

گفتنی است، متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار