معاون شهردار تهران از اجرای طرح «کرامت با سلامت» برای اطعام روزه داران نیازمند در محلات محروم سراسر پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 20 June 2016
حجت الاسلام میثم امرودی افزود: این طرح روزهای چهارده، پانزده و شانزده رمضان المبارک 1437 قمری(30 خرداد تا دوم تیرماه سال جاری) همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت اجرا می شود.

وی اکرام و اطعام نیازمندان و برپایی سفره افطاری سالم را از جمله اهداف طرح کرامت با سلامت عنوان کرد و گفت: این طرح به همت اداره کل سلامت، خیران کانون های 10گانه سلامت محور و دیگر کانون های مردمی با میزبان شهروندان محروم اجرا می شود.

امرودی با تاکید بر اینکه فقرزدایی و توجه به محرومین و مهندسی مرتبط کردن متمکنین به فقرا از جمله رویکرد امسال شهرداری تهران است، گفت: حوزه سلامت در این بخش نقش محوری و کلیدی دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه توسعه اجتماعی از شاخص های توسعه پایدار جامعه است، افزود: سلامت اجتماعی، روحی، معنوی و جسمی به عنوان معیارهای توسعه اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

امرودی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان زمینه تقرب الهی و سلامت اجتماعی، روانی و جسمی را برای انسان فراهم می سازد، گفت: این ماه فرصت مناسبی است تا انسان به جایگاه والای روحی و جسمی برسد. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های قرآنی جامعه سالم نسبت به محرومین نباید بی تفاوت باشد و در این راستا طرح «کرامت با سلامت» به دست خیرین و با مشارکت مردمی اجرا می شود.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار