شهردار قدس خبر داد:
تابناک تهران - شهردار قدس هم مانند بسیاری از شهرداران شهرهای مختلف مشکلات اعتباری را یکی از اصلی ترین دغدغه های مجموعه تحت مدیریتش می‌داند و حتی برای مقابله با آن کمیته‌ای ویژه تشکیل داده تا با کمک این کمیته هزینه ها را کاهش دهد.
کد خبر: ۲۴۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 19 June 2016

 محمد صادق کولیوند شهردار قدس درباره راه حلش برای مقابله با کمبود بودجه و اعتبار می گوید: «برای کاهش حداکثری هزینه ها در عرصه مدیریت شهری قدس، کمیته‌ای ویژه تشکیل شده که بر مبنای آن برنامه های شهری به گونه‌ای تنظیم می‌شود که با بار مالی حداقلی همراه شود.»

او ادامه می دهد: «به طور کلی تلاش مجموعه مدیریت شهری در شهر قدس بر مبنای کاهش هزینه های غیر ضروری در این عرصه است. در شرایطی که تنگنای مالی شدیدی در حوزه شهرداری این منطقه حاکم است به طور طبیعی باید با اتخاذ تمهیداتی موثر و کارآمد برنامه ها به گونه ای تنظیم شود تا کف هزینه ها مدنظر قرار گیرد چرا که معتقدیم همین صرفه جویی ها می‌تواند گره هایی را باز کند.»

کولیوند می‌گوید: «در همین ارتباط،کمیته‌ای در شهرداری تشکیل شده که با کار مطالعاتی و کارشناسی،کاهش حداکثری هزینه ها در برنامه ها و اولویت گذاری ها لحاظ می‌شود. معتقدیم یکی از الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی،مدیریت منابع مالی است تا بر اساس آن از حداقل امکانات و ظرفیت ها،حداکثر بهره‌برداری محقق شود. نباید از نظر دور داشت که به هر حال بهبود کاستی‌ها و کمبودهای زیرساختی و مهاجرپذیری این منطقه در افزایش هزینه ها تاثیر بسزایی ایفا می‌کند اما با این وجود با بهره‌گیری از نظریات اهل فن و کارشناسان نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مدیریت شهر بر مبنای بهره‌وری حداکثری از هزینه حداقلی امور شهری را پیگیری کند.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار