عباس غزالی، بازیگر:
تابناک تهران - سریال «چرخ فلک» که ویژه ماه مبارک رمضان تولید شده و از آغاز این ماه از سوی شبکه سه سیما در حال پخش است بر خلاف سریال های دیگر تلویزیون ساختاری اپیزودیک دارد و به گفته عباس غزالی بازیگر این سریال نفطه قوتی برای آن محسوب می شود.
کد خبر: ۲۴۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 18 June 2016

در توضیح داستان سریال «چرخ فلک» آمده است: «داستان پیرامون تاثیر اعمال انسان بر روی زندگی روزمره او است و اینکه تقاص در همین دنیاست و هر عملی که ما انجام می دهیم نتیجه اش به خودمان باز می گردد.» در واقع این سریال داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند. عباس غزالی بازیگر این سریال درباره حضورش در آن می گوید: «مردم ما همه ساله عادت کرده‌اند که مخصوصا در ماه رمضان سریال‌های دنباله دار و با یک قصه واحد را دنبال کنند، اما در این سریال اینطور نیست و مخاطب راحت‌تر می‌تواند ۱۵ قسمت را دنبال کند .مثل این است که مخاطب ۱۵ سریال یا فیلم را می‌بیند و اگر به عبارتی این اپیزودها را به هم وصل کنند، فیلم سینمایی خواهد شد.»

غزالی ادامه می دهد: « نکته‌ای که در اپیزودهای این سریال بسیار ارزشمند است، نگاه انسان دوستانه افراد به یکدیگر است. قصه‌های «چرخ فلک» اجتماعی است و از دل جامعه بیرون می‌آید و به گونه‌ای درباره مهربان بودن با یکدیگر است. معتقدم علیرضا طالب‌زاده فیلم‌نامه محکمی را به نگارش درآورده‌ که پیام‌های عمیقی را به همراه دارد.»

او درباره تجربه همکاری با کارگردان سریال چرخ فلک می گوید: «تا به حال تجربه همکاری با عزیزالله حمیدنژاد را نداشتم و از این بابت بسیار خوشحالم که با کارگردانی همکاری کردم که بیشتر آثارش را در سینما ساخته است. همیشه طرفدار آثار درخشان ایشان در سینما بوده‌ام. از طرفی همان زمان که سریال «چرخ فلک» کلید خورد، نقشی در گروه دیگر همین سریال به کارگردانی بهرام عظیم پور به من پیشنهاد شد، اما به دلایلی نپذیرفتم.»

خیلی ها این سریال را مشابه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» می دانند اما غزالی این را قبول نمی کند و می گوید: «‌با تمام احترامی که برای همکارانم قائلم، برخی مواقع پیام برخی سریال‌ها به شعار و نصیحت تبدیل می‌شود و امروزه تماشاگر در مقابل این واقعه گارد می‌گیرد و نمی‌تواند آن را بپذیرد، اما اگر همین موضوع را با زبان درام و نمایش در دل قصه بیان کنیم، تاثیری دو چندان خواهد داشت.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار