تابناک تهران - احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران قبلا هم در واکنش به برخی از اقدامات شهرداری تهران نسبت به سیاسی کاری در این نهاد اعتراض کرده بود. او این بار در جلسه شورای شهر نحوه اعلام بدهی دولت به شهرداری را آغشته به سیاسی کاری اعلام کرده و نسبت به آن اعتراض کرده است.
کد خبر: ۲۴۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 13 June 2016

احمد حکیمی پور در دوران انتخابات نسبت به استفاده از روزنامه همشهری برای هواداری از جناحی خاص اعتراض کرده و گفته بود: «روزنامه همشهری ارگان شهرداری ست و از پول بیت المال ارتزاق می کند بنابراین استفاده سیاسی از آن صحیح نیست.»

حالا او نحوه اعلام بدهی های دولت را هم مشابه کار روزنامه همشهری می داند و می گوید: «من در جلسه شورا هم گفتم که این کار را درست نمی دانم که مسئولان شهرداری بدهی دولت به شهرداری را طوری جلوه دهند که جنبه تخریبی علیه دولت داشته باشد.»

او ادامه می دهد: «وقتی ما اعلام کنیم که دولت فلان مقدار به شهرداری فلان مبلغ بدهکار است و این مبلغ را تقسیم بر تعداد مردم شهر کنیم و بگوییم که در واقع دولت فلان مقدار به هر تهرانی بدهکار است کار سخیفی ست. بنابراین ما می توانیم بگوییم شهرداری برای هر تهرانی چقدر بودجه دارد و چرا مردم این شهر تاثیر این مبلغ را به صورت دقیق در زندگی شهری شخص خودشان نمی بینند؟ در حالی که به طور کلی مطرح کردن مسائل به این شکل غلط است و چنین کاری در شأن شهرداری تهران نیست.»

حکیمی پور می گوید: «ما قبلا به شدت نگران سیاسی کاری در شورای شهر بودیم و حالا این نگرانی جایش را به شهرداری داده است و ما باید دائما درباره سیاسی کاری این نهاد تذکر بدهیم. امیدواریم که تمام مسئولان شهرداری به این باور برسند که نباید از پتانسیل های این نهاد به نفع حزب و جریان سیاسی خاص استفاده کنند.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار