بهاره کیان افشار، بازیگر فیلم بارکد:
تابناک تهران - کسانی که از جمله دنبال کننده‌های جدی سریال کلاه پهلوی بوده‌اند و هنوز هم با این فیلم خاطره دارند حتما بازی بهاره کیان افشار را در این سریال به یاد دارند. او که حالا دو فیلم «کفشایم کو؟» و «بارکد» را روی پرده سینماها دارد می‌گوید متفاوت بودن نقش و ارتباط برقرار کردن با آن برایش اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۲۴۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 11 June 2016

بهاره کیان افشار که نقش بهاره را در فیلم «کفشهایم کو» بازی می کند و به تازگی هم فیلم حاشیه دار «بارکد» با بازی او روی پرده سینماها آمده درباره نقشش در این فیلم ها می گوید: «افتادن در ورطه تکرار یکی از چیزهایی ست که من همواره از آن پرهیز می کنم. اگر به کارهایم در طول سال های گذشته توجه کنید می بینید که تنوع و تفاوت در انتخاب نقش برایم اهمیت زیادی دارد. این موضوع را در انتخاب هر دو نقشم در «کفش هایم کو» و «بارکد» مد نظر قرار داده ام.»

او درباره نقشش در «بارکد» می گوید: «اولا باید بگویم که درباره اتفاقاتی که در مورد «بارکد» افتاد بسیار متاسفم ما در مورد نقش خودم دراین فیلم باید بگویم که «بارکد» صحنه های خاصی داشت و این صحنه ها کار را بسیار سخت می کرد اما آقای کیایی کارگردان فیلم کمک زیادی کرد تا بتوانم از پتانسیل هایم بدون ترس و استرس استفاده کنم. خوشبختانه همین موضوع باعث شد که تا حد زیادی از نتیجه کار راضی باشم.»

او ادامه می دهد: «امیدوارم که فیلم «بارکد» با فروش خوب و استقبال مناسب رو به رو شود و این موضوع تلخکامی اولیه از آن جبران کند.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار