جوانی در شیراز خود و پدر و مادرش را کشت؛پسر جوان پس از به قتل رساندن پدر و مادر، خود زنی کرده و به زندگی خود پایان می دهد./استخدام‌هایی که به خالی شدن جیب ختم شد/دزدی از پدر همکلاسی
کد خبر: ۲۴۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 07 June 2016
جوانی در شیراز خود و پدر و مادرش را کشت
به گزارش تابناک فارس:معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس گفت: پسر جوانی در سلطان آباد که از توابع شیراز می باشد با پدر و مادر خود درگیر شده و آنها را به قتل می رساند.
بر اساس این گزارش، پسر جوان پس از به قتل رساندن پدر و مادر، خود زنی کرده و به زندگی خود پایان می دهد.
گفتنی است با توجه به تحقیقات کارآگاهان جنایی در خصوص این پرونده مشخص شد که از قبل نیز چندین بار درگیری هایی بین پسر و پدر و مادر صورت گرفته بوده است .
شایان ذکر است تحقیقات کارآگاهان جنایی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.


استخدام‌هایی که به خالی شدن جیب ختم شد

رئيس پليس فتا استان فارس گفت: در این پرونده که چندین شاکی دارد، شاکیان که همگی جویای کار بودند در فضای مجازی به سایتی برخورد می کنند که مدعی می باشد با ثبت نام و پرداخت هزینه ای ناچیز در سایت مذکور لیست شرکت ها و اداراتی که در حال استخدام نیروی کار هستند در اختیار آنان قرار می گیرد.
سرهنگ سیدموسی حسینی ادامه داد: افراد بعد از ورود به درگاه بانک جهت پرداخت مبلغ مورد نظر، با پیام خطای "انجام تراکنش امکان پذیر نمی باشد" مواجه می شدند و پس از مدتی حساب های این افراد تخلیه می شد.
وی افزود: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا، با بررسی هاي انجام شده  مشخص شد درگاه بانکی که افراد جویای کار به آن انتقال داده می شوند یک درگاه بانک جعلی فیشینگ می باشد که تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را به گرداننده سایت منتقل می کند.
رئيس پليس فتا استان فارس اظهار كرد: با اقدامات فنی و تخصصی كارشناسان پليس فتا استان، آنان موفق به رمزگشایی پرونده شدند و متهم بلافاصله شناسایی و توسط ماموران دستگیر شد.

دزدی از پدر همکلاسی
سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت های غیر مجاز از حساب بانکی با استفاده از رمز دوم کارت بانکی به مبلغ یك میلیون و 300 هزار ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمور پلیس فتا شهرستان  ممسنی قرار گرفت.
وی افزود: پس از اخذ اظهارت شاكی و اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، برداشت از حساب شاکی به صورت خرید اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه توسط چندین شماره تلفن صورت پذیرفته است. 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: در این راستا در خصوص شناسایی سیم کارت برداشت کننده از حساب شاکی و دارنده عابر کارت ها، شاکی به پلیس فتا دعوت و اعلام کرد یکی از شماره ها را می شناسم که متعلق به همکلاسی پسرم  است.
سرهنگ محمد عبادی نژاد ادامه داد: فرد کلاهبردار که پسر همسایه شاکی پرونده بود ضمن مواجهه شدن با شاکی و ادله موجود که چاره ای جز تسلیم نداشت، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد که با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار