در هفته بیست و ششم لیگ بر‌تر فوتبال رخ داد:
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۲۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک قم، در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ بر‌تر فوتبال تیم‌های صبای قم پیکان در قم با هم دیدار کردند که این بازی گلی در بر نداشت.

در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد دو تیم در گلزنی ناموفق بودند گرچه وزش شدید باد در ورزشگاه بر کیفیت بازی اثر قابل توجهی گذاشته بود.

صبا در این بازی چند موقعیت گل داشت که با درخشش سید مهدی رحمتی درون دروازه پیکان و البته بی‌دقتی بازیکنان صبا به هدر رفت البته پیکان نیز تک موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت که واکنش‌های میلاد فراهانی مانع از باز شدن دروازه صبای قم شد.

صبای قم در این دیدار با ترکیب میلاد فراهانی، هادی شکوری، وحید مهدی‌پور، حسین کوشکی، محمدامین آرام تبع، روزبه چشمی، وحید علی‌آبادی، ابوالفصل ابراهیم‌آبادی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری و جلال‌ابدین علی‌محمدی به میدان رفت در حالی که تیم پیکان با سیدمهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، ساموئل، سیاوش یزدانی‌مقدم، آندره، مصطفی شجاعی، وحید حیدریه، محمد نصرتی، سیداحمد مهدی‌زاده ، امیر حسین فشنگچی و سیامک نعمتی به میدان آمده بود.

صبا با این تساوی در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند و پیکان نیز با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول، در موقعیت خطرناک سقوط قرار گرفت.

صبای قم در هفته بیست و ششم باید در تبریز به مصاف تیم گسترش فولاد برود و تیم پیکان نیز در تهران پذیرای تراکتور سازی تبریز است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار