استاندار تهران گفت: سند آمایش اقتصادی و صنعتی استان تهران باید با توجه به شرایط و ظرفیت های موجود در بخش تولید و صنعت تهیه شود تا براساس آن بتوان گزارش هایی به قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارایه و برای افزایش اشتغال و ظرفیت تولید استان برنامه ریزی کرد.
کد خبر: ۲۳۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 25 May 2016
سیدحسین هاشمی در نشست ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی که با حضور فرمانداران شهرستان های تابعه استان برگزار شد افزود: براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی 981 واحد صنعتی استان تا پایان سال، ساماندهی می شوند.

وی اظهار کرد: درهمین راستا فرمانداران موظفند جلساتی متناسب با قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان ها برگزار کرده و ضمن کمک به تهیه سند آمایش اقتصادی و صنعتی، مشکلات شهرستان را به ستاد استانی گزارش کنند.

استاندار تهران گفت: لازم است کارگروه اقتصاد مقاومتی استان تهران بررسی کند که برنامه ریزی ها براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی چه تاثیری بر ظرفیت اشتغال و تولید در استان تهران داشته است. 

هاشمی با اشاره به اینکه برای به سرانجام رسیدن اقتصاد مقاومتی باید بروکراسی های بی نیاز اداری و جلسات فاقد نتیجه را کنار گذاشت تصریح کرد:‌ باید عملیاتی وارد عرصه شد و برای دستیابی به نتیجه برنامه ریزی کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: ‌سند آمایش باید هم در شهرک های صنعتی دولتی و خصوصی و هم شهرک های صنفی مورد توجه قرار گیرد.

براساس این گزارش و بنا بدستور استاندار تهران، مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و استانداری تهران تشکیل شود تا به شکل دوره ای در شهرستان ها برای نظارت بر وضعیت تولید و اقتصاد استان و تطبیق گزارش های موجود با ارزیابی میدانی اقدام کنند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار