سهراب سلیمانی که نزدیک به ۱۵ سال بود مدیریت اداره کل زندان‌های استان تهران را بر عهده داشت، طی حکمی از سوی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی این سازمان منصوب شد.
کد خبر: ۲۳۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 25 May 2016
مصطفی محبی هم که پیشتر معاون قضایی دادستان تهران بود از سوی جهانگیر به عنوان مدیر جدید اداره کل زندان‌های استان تهران منصوب شده است. 

در بخشی از حکم سهراب سلیمانی آمده است: نظر به تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در طی سالیان خدمت در عرصه مسائل زندانبانی کشور به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و به کار گیری توان علمی و تجربی تمامی مدیران و همکاران، نقش موثری در حصول اهداف عالیه سازمان ایفا کنید.

در حکم مدیرکل زندان های استان تهران آمده است: اصلاح و تربیت مجرمین و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه لازم برای بازگشت سالم و شرافتمندانه آنان به آغوش خانواده و اجتماع همزمان با اجرای احکام قضایی از جمله اهداف مهم و بنیادی تاسیس سازمان است که دسترسی به آن مستلزم برنامه ریزی جامع و اصولی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش اسلام با بهره گیری از کلیه امکانات بالقوه موجود و نیز همکاری و هماهنگی همه جانبه با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان خواهد بود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار