معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: از طرح دست‌چین میوه در میادین میوه و تره‌بار کوتاه نخواهیم آمد و تعداد غرفه‌های دست‌چین از مرداد به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۳۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 25 May 2016
از روز شنبه بسیاری از غرفه داران میادین میوه و تره بار نسبت به طرح دست چین اعتراض داشته و درخواست داشتند یا اجاره غرفه ها پایین بیاید یا قیمت میوه ها در میادین میوه و تره بار افزایش پیدا کند که به دلیل این اعتراضات، تعدادی از میادین میوه و تره بار بسته شد و از خدمات دادن به شهروندان تهرانی دست کشیدند.

مجتبی عبداللهی معاون شهردار تهران در خصوص اعتراضات این هفته غرفه داران گفت: تعدادی از غرفه داران به طرح دست چین اعتراض دارند و معتقدند سود کافی را با اجرای این طرح نمی برند همچنین ضایعات میوه ها نیز در این مدت افزایش پیدا کرده است بنابراین به طور هماهنگ تصمیم گرفته بودند روز شنبه بار به میادین نیاورند که تعاونی ها و میادین متعلق به شهرداری بار لازم را آورده و خدمات رسانی لازم به شهروندان انجام شد.

وی ادامه داد: طرح دست چین میوه ها در جهت تکریم مشتری و خواست مشتریان میادین میوه و تره بار بود. در این مدت رضایتمندی در میوه های عرضه شده در این میادین افزایش یافته بنابراین ما از طرح دست چین کوتاه نخواهیم آمد و مصوبه خود را اجرا و پیگیری می کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ غرفه در میادین میوه و تره بار مشمول طرح دست چین هستند، گفت: در مزایده اول مرداد ماه این غرفه ها به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته معاون شهردار تهران، شهروندان تهرانی از طرح دست چین راضی هستند و به همین دلیل مدیریت شهری به شدت این طرح را دنبال می‌کند. صاحبان غرفه ها نیز نقدها و مشکلات خود را به مدیریت شهری منتقل کنند تا به آنها نیز رسیدگی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار