چاوشي:
معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران گفت:‌ علاوه بر نقش ملي كه لازمه منصب نمايندگي است، نمايندگان به پيگيري مطالبات قانوني و مشكلات انبوه استان پرجمعيت تهران توجه كافي داشته باشند.
کد خبر: ۲۳۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 25 May 2016
سيدشهاب الدين چاوشي با اشاره به نقش مجلس شوراي اسلامي در جامعه گفت:‌مجلس و جايگاه رفيع آن در صيانت از حقوق عمومي جامعه و وضع قوانين متناسب با نياز هاي اساسي كشور و نقش نظارتي در بهبود عملكرد اركان حكومتي بسيار مهم و موثر است .

وي افزود:‌تركيب موجود مجلس دهم از نظر سياسي شامل طيف هاي مختلف است كه در صورت همكاري بر سر منافع ملي كشور مي تواند تعيين كننده باشد .

معاون استاندار تهران معتقد است: اينكه در مجلس هيچ جناحي اكثريت مطلق را ندارد شايد بد نباشد اما اگر تعامل و همكاري باشد قطعا براي كشور منافع زيادي در پي خواهد داشت.

چاوشي تصريح كرد:‌كاركرد اصلي مجلس در وضع و اصلاح قوانين بازدارنده در شرايط سخت اقتصادي كشور و آسيب هاي اجتماعي گسترده نشان مي دهد مردم چه ميزان مي توانند به اقدامات مجلس دل ببندند.

وي با ابراز اميدواري از اينكه مجلس دهم با تركيب متفاوت خود در عرصه رقابت براي خدمت به مردم و حل منازعات توفيقات شايسته يابد گفت: تجربه سال هاي گذشته نشان داده هيچ جناحي به تنهايي قادر به اداره مطلوب كشور نيست و همكاري همه جانبه نمايندگان و اركان نظام سبب پويايي جامعه است.

چاوشي با اشاره به تغيير اساسي در تركيب مجلس دهم عنوان كرد: به نظر مي رسد نمايندگان جديد بايد از تجربيات نمايندگان ادواري مجلس استفاده كنند و به خصوص به بدنه كارشناسي و مديريتي كشور توجه بيشتري نشان دهند.

معاون سياسي استاندار تهران افزود: در استان تهران از مجموعه 35 نماينده 34 نفر جديد انتخاب شده اند و اين تركيب اميد به تغيير در شرايط زندگي مردم و آينده نظام سياسي را افزايش داده است.

وي گفت:‌در جلسه اي كه استاندار تهران با منتخبان مجلس دهم داشت تاكيد بر اين بود كه علاوه بر نقش ملي كه لازمه منصب نمايندگي است، نمايندگان به پيگيري مطالبات قانوني و مشكلات انبوه استان پرجمعيت تهران توجه كافي داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار