معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران گفت:‌ امام خميني(ره) متعلق به مردم بود و مراسم گراميداشت رحلت ايشان بايد تجلي بخش وحدت عمومي جامعه باشد.
کد خبر: ۲۳۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 25 May 2016
 سيد شهاب الدين چاوشي با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده توسط ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) گفت:‌نام و ياد بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي براي مردم با قداست خاصي همراه است و انتظار عمومي آن است كه اين مراسم ملي تحت الشعاع رفتارهاي جناحي نامناسب قرار نگيرد.

چاوشي عنوان كرد: امام خميني(ره) متعلق به مردم بود و مراسم گراميداشت ايشان بايد تجلي بخش وحدت عمومي جامعه باشد.

وي ادامه داد:‌همه گروه ها و جريان هاي سياسي و مذهبي را به همراهي و مشاكرت فعال و هماهنگي با برنامه هاي ستاد بزرگداشت ارتحال توصيه مي كنيم.

به گفته معاون استاندار تهران،جناب حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي انصاري مسئوليت ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) را به عهده دارند و با حضور و مشاركت همه نهادها و سازمان هاي مربوطه تصميمات لازم اتخاذ شده است.

وي افزود:‌ وظايف هر يك از دستگاه هاي مسئول در بزرگداشت ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب مشخص شده است و فرمانداري ها و دستگاه هاي اجرايي استان آماده ارايه خدمات هستند.

معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران با بيان اينكه در چند سال آينده حضور زائران و علاقمندان از اقصي نقاط كشور به حرم مطهر امام خميني(ره) با ماه مبارك رمضان مصادف است گفت:‌امسال اميدواريم مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با شكوه بيشتري همراه باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار