بخشدار لواسان:
تابناک تهران - مسئولان شهری لواسان نشان داده اند که در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز با احدی شوخی ندارند و اگر موردی دیده شود قطعا نسبت به تخریب آن اقدام می شود. نمونه این اتفاق را در مدت اخیر زیاد دیده ایم و بدون توجه به تلاش های سازندگان و با جدیت ساختمان های غیر مجاز را تخریب کرده ایم. این روند در آینده با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 25 May 2016
زمین خواری، ساخت و ساز غیر مجاز، تجاوز به حریم رودخانه ها و... همه اینها دست به دست هم داده اند که کم کم چیزی از طبیعت شهرهای شمالی استان تهران باقی نگذارند. لواسان به خاطر نزدیک تر بودن به تهران و دسترسی بهتری که به آن وجود دارد بیشتر از بقیه شهرها در معرض ساخت و ساز غیر مجاز و ویلاسازی های انبوه است و هر روز خبرهای زیادی درباره حجوم ویلاسازهای غیرمجاز به این شهر می شنویم اما بخشدار آن می گوید اجازه نمی دهند این روند ادامه داشته باشد.

فرید حیدری بخشدار لواسان درباره وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه می گوید: «متاسفانه لواسان هم مانند دیگر شهرهای شمالی تهران هدف ساخت و سازهای زیادی ست که بخشی از آنها هم غیر مجاز هستند مثلا بلند تر از آنچه که باید ساخته می شوند یا به حریم باغ و رودخانه تجاوز می کنند و یا اساسا بدون مجوز در دل باغی شروع به بالا رفتن می کنند اما خوشبختانه در مدت اخیر توانسته ای تا حدودی این روند را کند کنیم و برنامه های مدونی هم داریم که طی آنها ریشه ساخت و سازهای غیر مجاز را بخشکانیم.»

او ادامه می دهد: «مسئولان شهری لواسان نشان داده اند که در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز با احدی شوخی ندارند و اگر موردی دیده شود قطعا نسبت به تخریب آن اقدام می شود. نمونه این اتفاق را در مدت اخیر زیاد دیده ایم و بدون توجه به تلاش های سازندگان و با جدیت ساختمان های غیر مجاز را تخریب کرده ایم. این روند در آینده با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.»

حیدری خبر از تعرض زمین خواران به اراضی ملی هم می دهد و می گوید: «متاسفانه ما در برخی موارد شاهد ساخت وساز در اراضی غیر شخصی هم بوده ایم و در بسیاری از موارد با طی مراحل قانونی با ساخت و ساز در این نواحی برخورد کرده ایم البته ساخت و ساز خارج از چهارچوب های قانونی حتی در ملک های شخصی هم جرم است و با آن برخورد می شود. در این مسیر بیانات مقام معظم رهبری که بر روی نحوه مدیریت شهرها و استان ها حساسیت نشان داده اند ما را محکم تر کرده است.»
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
تو گفتی وما هم باور کردیم
زمانی این حرفها قابل قبول است که ببینم باعواملی که مجوز ساخت وسازهای غیر اصولی غیرقانونی را صادرکرده اندوه برخوردی شده یا میشود.
شهرداری محیط زیست قوه قضایی بخش داریها خلاصه همه وهم در این سهیمند.
تا کنون با مقصرین امر چه برخوردی شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار